Age 22; MALE | |
ST 05 |
Tag skills: Traits: |
Kilka słów wytłumaczenia:
ST: 5, bo Advanced Power Armor daje +4 ST, a w Vault City jest Red Memory Module, czyli +1 ST - razem 10.
PE: 6, wymagane do kilku questów. w Military Base jest Green Memory Module - +1 PE. Na 24 levelu wystarczy
zarzucić Mentats +2 PE i wybrać perk Sniper. Narkotyk przestanie działać, ale perk pozostanie {sprytna
sztuczka - gratulacje dla autora :) - de Wonderer}.
EN: 4, moim zdaniem jest to cecha, którą można olać. 2 przydatne perki związane z EN to: Lifegiver (min. 4 EN,
12 level), daje dodatkowo 4 HP na level. Drugi to Toughness (min. 6 EN). Po osiągnięciu levelu wystarczy zarzucić
Buffout'a i wybrać perk.
CH: 7, w Navarro jest Blue Memory Module +1 CH. Charyzma 7 daje możliwość wyniesienia planów z Navarro bez problemów
z sierżantem przy wejściu, poza tym po co walczyć, skoro można kogoś zagadać i dostać za to więcej XP-ków?
IN: 8, w Sierra Army Depot jest Yellow Memory Module +1 IN. Wymagane do akcji w Navarro i do prowadzenia rozmów.
AG: 8, daje 9 AP. 10 AP dostaje się przy 10 AG, szkoda 2 punktów, po 12 levelu wystarczy wziąć perka Action Boy.
LK: 10, mając perk Sniper Critical Chance wynosi 10x LK. I wszystko jasne. {Aż nadto :))) -
de Wonderer}.
Trait: Gifted daje +1 do statystyk.
Trait: Small Frame daje + 1 AG, karę - 50 lbs. można o kant deb dhtmllibs.js dopr.php potłuc, od czego są w końcu tragarze?
Tag Skill: Small Guns - obowiązkowo (Gauss rura)
Tag Skill: Steal jakoś trzeba zdobyć fundusze na dobroczynność, poza tym fajny stuff można znaleźć.
{Nowy Robin Hood nam rośnie :)) - de Wonderer}.
Tag Skill: Speech - pierwsza umiejętność, jaką rozwijam do 100%, na 4 levelu idę do Navarro i biorę jak gdyby
nigdy nic APA :). Potem można grać bez stresu.
Bohater został opisany przez: Nurgle