Age 17; MALE | |
ST 04 |
Tag skills: Traits: |
Kilka słów wytłumaczenia:
ST: 4, + perk + modul + APA = 10.
PE: 8, + perk + modul = 10.
EN: 6, + perk = 7 - daje wystarczajaca ilość HP na poziom.
CH: 5, + perk + moduł - implanty bojowe = 5 - to optymalne/uniwersalne ustawienie dla charyzmy, zazwyczaj gram bez drużyny, no i jest to wystarczaj?ca ilość, aby móc wykonać wszystkie questy, w których główną rolę odgrywa Charyzma/Speech. Poza tym w razie konieczności zawsze można podciągnąć Speech skill pointsami i/lub wykorzystać przyciemniane okulary (+1 CH).
IN: 8, + perk + moduł = 10.
AG: 9, + perk = 10.
LK: 7, + perk + zeta scan = 10.
Trait: Fast Shot - myślicie sobie, co to za snajper, jak celować nie może. Wiec tak, mając dodatkowo perka Bonus Rate of Fire, 2x Action Boy, 2x Bonus Move oraz Sniper, przykładowo z Turbo Plasma Rifle możemy strzelić cztery razy na turę ze 100% szansą na trafienie krytyczne (perk Sniper) i dodatkowo wykonać unik, oczywiście TBR to tylko przykład, bo najlepszą bronią w rękach snajpera jest moje ulubione Gauss Rifle.
Trait: Gifted - to podstawa w Falloutach.
Tag Skill: Energy weapons - pewnie się zastanawiacie, dlaczego wybrałem Energy weapons, a nie Small guns. Otóż gazetkami Guns n'bullets podciągamy small guns do 91%, następnie skill pointsami w granice 140% i bierzemy perka Tag, co da nam łącznie maksymalne 300% i to we wczesnej fazie gry. A na początku biegamy z Plasma Rifle/Turbo Plasma Rifle, które ja mam po kilkunastu minutach grania. Nie mogę też nie nadmienić, iż Energy weapons, to praktycznie równie śmiercionośny zbiór broni w rękach Snajpera, co Small guns.
Tag Skill: Sneake - to bardzo ważny skill dla snajpera, możemy wyciąć liczny oddział wroga pozostając niezauważonym.
Tag Skill: Speech - to ważny Skill w Falloutach, cała masa informacji zawartych w serii jest zależna od tego skilla, a możliwość wniknięcia w nie wszystkie to niesamowita przyjemność i frajda płynąca z rozgrywki, bynajmniej ja czuję się komfortowo, kiedy mogę zagłębić się w każdy wątek fabuły. Oczywiście ów Skill nie musi być jakoś specjalnie wygórowany.
Po pewnym czasie mamy:
ST | 10 |
PE | 10 |
EN | 07 |
CH | 05 |
IN | 10 |
AG | 10 |
LK | 10 |
Mając taką postać (czyt.: snajper doskonały), będąc przywdzianym w APA z Gauss Rifle w rękach stajemy się niedoścignionymi w boju i żaden wróg nie jest w stanie nam się oprzeć. Poza tym dla tej postaci nic nie jest zablokowane, możemy wykonać praktycznie wszystkie questy i zrobić w grze, co tyko możliwe.
Bohater został opisany przez: Cervantesa