<< Powrót do Solucji F3
TENPENNY TOWER (TENPENNY TOWER)

Tenpenny Tower (w skrócie TT) to górująca nad pustkowiami statua ludzkiej chciwości i hipokryzji. Założona przez Alistera Tenpenny-ego, brytyjskiego biznesmena, stała się bezpiecznym schronieniem dla tych, których jest na to stać. Otoczona palisadą i chroniona przez oddział najemników zdaje się być spokojną wyspą na oceanie chaosu. Jednak nic bardziej mylnego, w znajdujących się pod nią tunelach metra grasują rządne krwi dzikie ghule, gotowe zamienić spokojnych mieszkańców wieży w swój obiad.

Roy Philips Wieża Tenpenny

TT mogliście już odwiedzić podczas zadania Potęga Atomu. Tak czy siak, gdy dojdziecie na miejsce, będziecie świadkami sceny, w której Ghul Roy Philips będzie prowadził dosyć burzliwą dyskusje poprzez interkom. Na razie nie będzie zainteresowany konwersacją z nami. Gdy odejdzie, przyjdzie pora na naszą rozmowę ze strażnikami. By dostać się do środka, mamy do wyboru:

Nasze pierwsze kroki powinniśmy skierować do szefa ochrony Gustavo, który zwykle siedzi w środku przy recepcji (może nas również zaczepić przy wejściu). Oferujemy mu nasze usługi, by rozwiązać sprawę nachalnych Ghuli. W zamian za ich likwidacje możemy zarobić 500 kapsli bądź 700, jeśli uda nam się test na retorykę. Warto poprosić również o wsparcie, a dostaniecie karabin wraz z amunicją. Możemy teraz wrócić na pustkowia i skierować się na Stacje Warrington - niestety jest ona zamknięta na klucz.

napis Bocznica Warrington

Będziemy musieli skorzystać z alternatywnej drogi poprzez Bocznice Warrington. W pierwszej lokacji czeka nas ciągłe przebijanie się przez grupy dzikich ghuli, będzie więc trochę strasznie i niebezpiecznie. Upewnijcie się, że macie odpowiednio duże zapasy amunicji, bo w tunelach jej dużo nie znajdziecie. Po pokonaniu tej drogi dochodzicie na stacje. Zaraz przy wejściu powita was napis "The revolution starts here", a zaraz potem ghul powie wam, byście odłożyli broń. Właśnie dotarliśmy do celu.

Wykonanie zadania dla Gustavo: możemy teraz rozwiązać problem ghuli w sposób szybki i łatwy - jest ich troje, Michael, którego spotykamy na samym początku oraz Roy i Bess trochę dalej w tunelach. O ile jest to bardzo szybka możliwość zakończenie zadania, to jednocześnie najmniej opłacalna, dlatego wam ją po prostu odradzam.

Roy PhilipsPora porozmawiać z Royem Philipsem. Okazuje się, że on również ma plan i to całkiem makabryczny. Chce otworzyć drzwi w tunelach wpuszczając swoich dzikich kuzynów do wieży, doprowadzając tym samym do masakry mieszkańców - prawda, że brzmi kusząco? Pora wrócić do TT i zastanowić się nad dwiema opcjami:

Zacznijmy od pierwszej opcji. By ją uruchomić, trzeba zacząć od rozmowy z Alisterem Tenpennym. Znajdziemy go na najwyższy poziomie wieży (trzeba użyć windy). Przy jego pokoju siedzi strażnik i jak to zwykle w grach bywa, nie będzie chciał nas wpuścić. Mamy do wyboru albo użycie retoryki bądź odczekanie chwili, aż pilnującu postanowi rozprostować nogi. Wtedy w dosyć bezpieczny sposób możemy ukraść klucz, leżący na małej kolumnie obok pistoletu. Teraz pora wejść do apartamentu i porozmawiać z panem T. Pomysł pozwolenia ghulom żyć w TT raczej jest mu obojętny, więc jeśli uda nam się przekonać kilku upartych mieszkańców, ghule będą mogły się wprowadzić. Oto lista 5 osób, którym zrobimy paskudne rzeczy (wszystkich możemy przekonać retoryką, ale jest do dość żmudne i nie tak opłacalne):

Właściciele sklepów - Pani Mentenegro i Pan Ling.

By pozbyć się ich z wieży wystarczy okraść sejfy w ich sklepach. W nocy są puste, więc jest to całkiem proste, zarobimy przy tym 500 kapsli. UWAGA!!! Jak wkurzeni sprzedawcy będą wychodzić z wieży, to warto za nimi podążyć i zlikwidować gdzieś na pustkowiu, zgarniając przy okazji ich cały ekwipunek oraz klucze do skrzynek z towarem.

Pan i Pani Wellington oraz Pani Lancaster.

Kłótnia MałżeńskaTeraz zrobi się paskudnie, ponieważ mamy do czynienia z romansem. W apartamencie pani Lancaster (znajduje się na drugim piętrze, trzeba wejść po schodach i przejść do następnej lokacji) znajdziemy na biurku list miłosny. Wystarczy go pokazać pani Wellington i - no cóż... spory małżeńskie potrafią być naprawdę ostre :)

W ten oto prosty sposób doprowadziliśmy do tego, że ghule mogą się wprowadzić (wystarczy pogadać z Tenpennym i Roy-em). W nagrodę dostaniemy kapsle oraz maskę, dzięki której nie będą nas atakować dzikie ghule.

Przed wybraniem drugiego sposobu warto wykonać mini-quest Manservant Argayl!

Pora na drugi sposób. Będziemy musieli zdobyć klucz do piwnicy - mają go dwie osoby: Szef Ochrony Gustavo oraz Herman Darren Dashwood. Obu można okraść, jednak jeśli prawidłowo poprowadzimy rozmowę z Darrenem (nie ma w niej nic skomplikowanego) to po prostu nam go da. Teraz wystarczy otworzyć ghulom wejście - tylko uważajcie, ponieważ można się pomylić. Wejście do piwnicy znajduje się na zewnątrz wieży, a nie wewnątrz (ja spędziłem 40 minut odkrywając ten fakt ~~). Tak czy siak, po otwarciu przed wejściem do TT spotkamy Roy'a, który wręczy nam maskę ghula - ochroni nas przed dzikimi ghulami, dzięki czemu będziemy mogli się spokojnie przechadzać i przyglądać się rzezi, której jesteśmy sprawcami. To co jest najfajniejszą wiadomością, to fakt, że możemy spokojnie zaopiekować się ekwipunkiem wszystkich mieszkańców (zbroje, broń strażników) oraz zawartością pomieszczeń. Gratulacje! To już koniec tego zadania!

Wejście do piwnicy Atak Ghuli

Moja Porada: Najlepsza jest właściwie rzecz biorąc opcja trzecia. Pierwsza w sumie nic nam nie daje, druga jest naiwna, {SPOILER} ponieważ i tak ghule wybiją mieszkańców. Trzecia natomiast jest najbardziej zyskowna, a oglądanie masakry to czysta radocha!

<< Powrót do Solucji F3