Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Lipiec 16, 2018, 08:59:22 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Mój lifting F3 - pytania o projekt.  (Przeczytany 557 razy)
Ochłap

Wiadomości: 2



« : Styczeń 01, 2018, 19:21:54 »

Rah, rah, wah, wah, Schronowicze.

1. Czy jestem w stanie importowac modele (i inne) z New Vegas do F3?
2. Gdzie mozna ustawić obiektom, by byly calkowicie statyczne? Bardzo lubie dekorowac i chcialbym wykorzystac ta mozliwosc.
3. Co z Fallem 3? Rozwazam zakup kompa pod lifting, ale slysze ze jakies cyrki z polska wersja i fose... cholera wie co jeszcze. Uparlem sie cos na poczciwa 3 i chce cos z tym porobic.
4. Czy w razie czego znajda sie tutaj osoby gotowe podyskutowac o GECK'u?
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2018, 02:07:23 wysłane przez Ochłap » Zapisane
Rodrrik
Mł. chorąży sztab. - Redaktor
*
Wiadomości: 304


"Władza jest zawsze gwałtem na ludziach"


« Odpowiedz #1 : Styczeń 01, 2018, 20:41:44 »

1. Silnik ten sam, więc można. Tylko ile z tym roboty  Zwyrol
Na pewno natkniesz się na na problemy, choć teoretycznie da się to zrobić.

2. Nie mam pojęcia.

3. Na dwójkę się przeżuć, ewentualnie jedynkę. Tam problemów z takimi rzeczami nigdy nie ma  Grin
A tak na serio, to Fallout 3 jest fatalny na nowe systemy. Jeśli chcesz modować to na pewno wersję z Goga, możesz pobrać instalator pierdylaiard razy. Ogólnie Gogowa jest najstabilniejsza ze wszystkich. I sam wybierasz język.

4. Raczej nie, musiał byś szukać na forach moderskich, a najlepiej napisać bezpośrednio do jakiegoś polskiego modera Fallouta 3. I z nim wymieniać maile.
My chętnie podyskutujemy o GECKU ale tym z drugiego Fallouta  Tongue

Tak w ogóle to witamy panie Ochłapie  Pijmy piwo!
Czuj się jak w Schronie.
Zapisane

"Choć droga jest bez końca
Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody
By drogi swej nie zmieniać "
Jerzy
Major - Redaktor
*
Wiadomości: 1459


Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem


« Odpowiedz #2 : Styczeń 01, 2018, 21:30:28 »

Aurelianus zagląda i odpowiada kompetentnie na konkretne pytania. Co ciekawe uznaje silnik F3 za lepszy od tego z NV. Mógłby ci przypasować.

Ma u nas swój kącik w którym jest moderatorem. Poszukaj, zapytaj i poczekaj.
Zapisane

Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył.
Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.
Sajok
Kapral
*
Wiadomości: 108


« Odpowiedz #3 : Styczeń 01, 2018, 23:19:12 »

Potwierdzam powyższe - ilekroć o cokolwiek zapytałem Aurelinusa, zawsze mi kompetentnie (i cierpliwie jak mistrz uczniakowi  Wink) odpowiadał w kwestiach modowania NV.
Zapisane
Ochłap

Wiadomości: 2



« Odpowiedz #4 : Luty 28, 2018, 02:06:50 »

Rah, rah, wah, wah, Schronowicze.

Przyznam, że poza poprawkami czysto estetycznymi ku uciesze swego oka czy budowaniem miejscówek w tytułach Bethy, dużego to expa w modowaniu nie nabyłem. Niemniej, korci mnie powrót do tego i chęci w pogrzebaniu w edytorze jak najbardziej mam, by nieco przy okazji podszlifować w tym skilla.

Mam pomysł na obszernego moda, który buduje świat od podstaw. Zero fabuły, psychodeliczne lokacje przy zabawie wszystkimi dostępnymi materiałami w GECK'u F3. Pomysłów wiele, wiele wyjdzie w praniu, ale coś w tym ręce i nogi ma, co zamierzam uczynić. Poza obszarem mieszkalnym w planach mam wprowadzenie nieco schizoidalnych obszarów eksploracyjnych. Przykładem tego może być zamysł wykorzystania głównego wejścia do Muzeum Historycznego jako bramy, przedsionka wejścia do samych falloutowych piekieł. Zabawa polega na przetrwaniu i odblokowywaniu różnych bonusów w domu czy kluczy dostępu do choćby tajemnic Krypty 101. Na tą chwilę ogranicza mnie wyobraźnia, ale pobawić się inaczej niż to, co założone przez twórców, tylko podsyca moją chęć zabawy GECK'iem. Wracam do tego po dużej przerwie, ostatni raz grałem w gry w 2011 roku ;p, ale magia Falla wciąż się we mnie iskrzy. Taki architektoniczny misz-masz byłby dobrym zajęciem dla mnie i odskocznią od tego, co i tak już n-ty raz z rzędu przechodzić mi się nie chce. W końcu papa James dostanie drugie życie itp. Wybieram Falla 3 przez sentyment, bo to od tej części zaczynałem i bawiłem się tam świetnie ^^ Byłem w dylemacie - F4 przez lepszy silnik ku spełnieniu podobnej wizji, no ale lepiej mi będzie zająć się czymś starszym na szlifowanie modingu.

Z chęcią poznam Waszą opinię w tej materii, Schronowicze.

PS. Dzięki za ciepłe przyjęcie i skierowanie mnie do Aurelinusa. Pomógł rozwiązać mi to i owo wstępnie Smiley Rah, rah, wah, wah!
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2018, 02:10:26 wysłane przez Ochłap » Zapisane
Rodrrik
Mł. chorąży sztab. - Redaktor
*
Wiadomości: 304


"Władza jest zawsze gwałtem na ludziach"


« Odpowiedz #5 : Luty 28, 2018, 15:37:58 »

Psychodelia zawsze na propsie.  Pijmy piwo!
Zrób tylko tak żeby dało się to w grać, podstawa to wyważenie poziomu trudności danych lokacji. Równowaga pomiędzy szaleństwem a grą.
Zapisane

"Choć droga jest bez końca
Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody
By drogi swej nie zmieniać "
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!