Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Grudzień 14, 2017, 05:33:18 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Seven: The Days Long Gone  (Przeczytany 141 razy)
Rodrrik
Mł. chorąży sztab. - Redaktor
*
Wiadomości: 225


" Zło już nie istnieje, Bo nie ma już ludzkości "


« : Grudzień 03, 2017, 10:45:52 »




Nie dawno pisaliśmy o niemieckim serialu który nie wstydzi się swojego pochodzenia i przeciwstawia ogarniającej nas globalizacji. Dziś pora na Polskie zagranie w tej sprawie.

1 Grudnia na świat wyszła gra Seven: The Days Long Gone. Sam tytuł mówi nam już wystarczająco wiele o tej produkcji. Lecz nie dajmy się zwieść pozorom. Nie jest to klasyczny post-nuklearny świat. Akcja gry toczy się wiele lat po tym, jak świat Seven został dotknięty apokalipsą. Jaką ? Już dawno zdążono zapomnieć. Sam świat gry, to nie odpowiednik naszego widoku zza okna. Pełen magii ale i starożytnych pełnych technologi artefaktów. Mamy więc cywilizacje w okresie średniowiecza wyrosłą na zaawansowanych gruzach poprzedniczki. Brzmi ciekawie?

Więcej Tutaj
Zapisane

"Choć droga jest bez końca
Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody
By drogi swej nie zmieniać "
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 3696


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #1 : Grudzień 03, 2017, 14:37:37 »

Tak w ramach wredności:
Cytuj
Dziś pora na Polskie zagranie w tej sprawie.
Jak Wiedźmin? Bo równie dobrze to może z tego wyjść taki Afterfail..

Cytuj
ale i na nowo redefiniujący jego standardy. Wprowadzając do gry system parkuru. Omijania każdej przeszkody. I wejścia na każdy budynek. To tytuł który próbuje wnieść coś nowego
Nie że x-com nie był wcześniej.. eghm..

Gra w sumie zapowiada się ciekawie, ale nie popadajmy w przesadyzm.
Zapisane
Rodrrik
Mł. chorąży sztab. - Redaktor
*
Wiadomości: 225


" Zło już nie istnieje, Bo nie ma już ludzkości "


« Odpowiedz #2 : Grudzień 03, 2017, 15:13:24 »

To nie zapowiedź a reklama gry która otrzymuje już dobre noty.

Cytuj
Jak Wiedźmin? Bo równie dobrze to może z tego wyjść taki Afterfail..
Nie, jak Seven. W tym i poprzednim [ "Dark" ] tekście nie chodzi o "narodowe" przemycanie treści z kultury danego kraju ale o przeciwstawienie się trendom.
Co sprzedaje się teraz najlepiej ?
Na pewno nie mega ambitne rpgi w rzucie izometrycznym zamknięte w jakimś dziwnym świecie którego trzeba zgłębić aby zrozumieć. Ta gra jest robiona przez małe polskie studio. Stworzona najpierw w marzeniach, a nie na posiedzeniu rady finansowej. Dlatego nawet jeśli cierpi na bolączki techniczne, lub jest przerostem ambicji. To warto kibicować i reklamować, właśnie dlatego że twórcy te ambicje mieli.
Cytuj
Nie że x-com nie był wcześniej.. eghm..
Ale x-com to była gra taktyczna :-D
Tu mamy sandbox w rzucie izometrycznym który pozwala na obieranie totalnie nieliniowych ścieżek w walce czy poruszaniu się po mapie świata.
Ta gra jest po prostu świeża. Robi coś nowego, nawet jeśli łączy setki pomysłów które gdzieś już były.

Cytuj
nie popadajmy w przesadyzm.
Polska gra postapo. W izo. Dobre oceny. Jak tu nie popadać w przesadyzm ?
Zapisane

"Choć droga jest bez końca
Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody
By drogi swej nie zmieniać "
Ubik
Kapral
*
Wiadomości: 29



« Odpowiedz #3 : Grudzień 03, 2017, 17:53:26 »

Wygląda ciekawie.
Szczególnie wersja limitowana ma trochę pierdółek które osobiście lubię.
Kojarzycie czy wersja pudełkowa jest dostępna na GOG, czy wymaga Stima?
Zapisane
Rodrrik
Mł. chorąży sztab. - Redaktor
*
Wiadomości: 225


" Zło już nie istnieje, Bo nie ma już ludzkości "


« Odpowiedz #4 : Grudzień 03, 2017, 18:08:37 »

Klucz Steam.
Ale może gra będzie dostępna w GOG Connect. Do dupy mają to rozwiązane i działa tylko po połączeniu biblioteki. Więc nawjpierw musisz kupić, a potem zobaczyć czy możesz przenieść na GOG-a.
Zapisane

"Choć droga jest bez końca
Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody
By drogi swej nie zmieniać "
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 3696


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #5 : Grudzień 04, 2017, 09:16:25 »

Dobra, wyjaśnienia przyjęte do wiadomości Wink
Zapisane
Wastelander
Kapral
*
Wiadomości: 26



« Odpowiedz #6 : Grudzień 11, 2017, 15:33:09 »

Sporo produkcji teraz mówi, "akcja toczy się po apokalipsie", a tak naprawdę prawie nie czuć postapo, dla mnie ta gra, to taki bardziej cyberpunk Tongue.
Zapisane
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 3696


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #7 : Grudzień 11, 2017, 19:00:19 »

Bo postapo to tak jak fantasy, niby wiadomo ale tyle się mieści w tej kategorii że równie dobrze to Dark Souls można nazwać postapo. Postnuke to co innego, tu raczej mamy tylko Metro-Stalkera i Mad Maxa.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Postapokalipsa PL na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!