Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Grudzień 14, 2017, 05:32:42 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Random encounters - mutanty  (Przeczytany 373 razy)
Hlaalu
Szeregowy
*
Wiadomości: 7


« : Wrzesień 10, 2017, 12:32:39 »

Cześć.

Mam pytanie. Czy jest sposób na to by już na początku kampanii, to jest już po pierwszej misji spotykać trudniejszych przeciwników np. mutantów?
W edytorze kampanii ustawiłem ich częstotliwość spotkania na 100%, na polu pierwszego bunkra, ale jestem w stanie ich spotkać dopiero
od misji st louis. Od czego to jest zależne? Z góry dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję że nie napisałem tego zbyt chaotycznie.  Smiley
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2017, 12:41:23 wysłane przez Hlaalu » Zapisane
Rodrrik
Mł. chorąży sztab. - Redaktor
*
Wiadomości: 225


" Zło już nie istnieje, Bo nie ma już ludzkości "


« Odpowiedz #1 : Wrzesień 10, 2017, 19:34:06 »

Z tego co mi się wydaje to dopiero po misji w której dowiadujemy się o ich istnieniu na własnej skórze zaczynają pełzać po mapie.
Czysto fabularne rozwiązanie w którym niejako mutanci atakują dopiero w pewnym momencie gry. Pewnie to wynik jakiegoś skryptu w kodzie gry. Raczej nie łatwe do przeskoczenia.

Co ci tak na tych ciężkich broniach zależy ?
Zapisane

"Choć droga jest bez końca
Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody
By drogi swej nie zmieniać "
Jerzy
Major - Redaktor
*
Wiadomości: 1430


Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem


« Odpowiedz #2 : Wrzesień 10, 2017, 19:38:30 »

Hmm... nigdy się edytorem nie bawiłem, a szczerze mówiąc czarno widzę spotkanie z mutantami na początku kampanii. Bez SAWa? Bez snajperki? Wygląda mi na to, że wprowadzone przez Ciebie zmiany niczego nie zmieniły. Mutantów możesz na pustkowiach spotkać dopiero po misji  w St. Louis.  Zwyrol Zasadniczo dobrze.
Zapisane

Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył.
Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.
Hlaalu
Szeregowy
*
Wiadomości: 7


« Odpowiedz #3 : Wrzesień 11, 2017, 09:55:50 »

Chodzi mi raczej o zdobycie więcej EXP. Korzystając z edytora wzmocniłem Lunetę i Zszywacza, dałem im 22 poziom i mocne bronie, np. SAW'a. Potem rozwijałem inne postacie - których nie edytowałem - właśnie podczas walk z mutantami, a na początku kampanii podczas walk z raidersami. Losowe spotkania ustawiłem tak, że za jednego raidersa dostawałem średnio 1500 exp, a za mutanta nawet 15000 exp.

Edit.

Znalazłem sposób. Wystarczyło wyedytować plik campaign.txt w folderze core/tables/
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2017, 16:40:27 wysłane przez Hlaalu » Zapisane
Jerzy
Major - Redaktor
*
Wiadomości: 1430


Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem


« Odpowiedz #4 : Wrzesień 14, 2017, 19:28:42 »

Dzięki za edycję. Pewnie komuś się przyda.  Smiley

Jakie wrażenia z tak zmodyfikowanej gry? Bo szczerze mówiąc mam wątpliwości.
Zapisane

Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył.
Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.
Hlaalu
Szeregowy
*
Wiadomości: 7


« Odpowiedz #5 : Wrzesień 17, 2017, 17:27:30 »

Doświadczenie całkiem ciekawe. Jeśli lubi się takie eksperymenty.  Smiley To co warto było zmienić moim zdaniem, to dodanie możliwości spotkania robotów, mutantów itp. podczas wczesnego etapu gry - pod warunkiem, że nasze postacie mają odpowiedni level. Warto wtedy mieć kogoś w drużynie, kto ma dobrze rozwinięty skill sztuka przetrwania. Edytując plik campaign.txt można ustawić też np. ilość przeciwników podczas losowego spotkania (Np. 20 deathclawów - dla hardcorowców Smiley ), jak i ich poziom. Im wyższy tym więcej exp za ich pokonanie. Czego bym nie zmienił (dla kogoś) to zwiększanie poziomu towarzyszy na początku gry.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 18, 2017, 10:04:59 wysłane przez Hlaalu » Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Postapokalipsa PL na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!