Autor Wątek: Random encounters - mutanty  (Przeczytany 6539 razy)

Hlaalu

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 7
Random encounters - mutanty
« dnia: 10 Września 2017, 13:32:39 »
Cześć.

Mam pytanie. Czy jest sposób na to by już na początku kampanii, to jest już po pierwszej misji spotykać trudniejszych przeciwników np. mutantów?
W edytorze kampanii ustawiłem ich częstotliwość spotkania na 100%, na polu pierwszego bunkra, ale jestem w stanie ich spotkać dopiero
od misji st louis. Od czego to jest zależne? Z góry dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję że nie napisałem tego zbyt chaotycznie.  :)
« Ostatnia zmiana: 10 Września 2017, 13:41:23 wysłana przez Hlaalu »

Rodrrik

  • Mł. chorąży sztab. - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 309
  • "Władza jest zawsze gwałtem na ludziach"
Odp: Random encounters - mutanty
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Września 2017, 20:34:06 »
Z tego co mi się wydaje to dopiero po misji w której dowiadujemy się o ich istnieniu na własnej skórze zaczynają pełzać po mapie.
Czysto fabularne rozwiązanie w którym niejako mutanci atakują dopiero w pewnym momencie gry. Pewnie to wynik jakiegoś skryptu w kodzie gry. Raczej nie łatwe do przeskoczenia.

Co ci tak na tych ciężkich broniach zależy ?
"Choć droga jest bez końca
Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody
By drogi swej nie zmieniać "

Jerzy

  • Major - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 1568
  • Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem
Odp: Random encounters - mutanty
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Września 2017, 20:38:30 »
Hmm... nigdy się edytorem nie bawiłem, a szczerze mówiąc czarno widzę spotkanie z mutantami na początku kampanii. Bez SAWa? Bez snajperki? Wygląda mi na to, że wprowadzone przez Ciebie zmiany niczego nie zmieniły. Mutantów możesz na pustkowiach spotkać dopiero po misji  w St. Louis.  :zwr Zasadniczo dobrze.
Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył.
Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.

Hlaalu

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: Random encounters - mutanty
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Września 2017, 10:55:50 »
Chodzi mi raczej o zdobycie więcej EXP. Korzystając z edytora wzmocniłem Lunetę i Zszywacza, dałem im 22 poziom i mocne bronie, np. SAW'a. Potem rozwijałem inne postacie - których nie edytowałem - właśnie podczas walk z mutantami, a na początku kampanii podczas walk z raidersami. Losowe spotkania ustawiłem tak, że za jednego raidersa dostawałem średnio 1500 exp, a za mutanta nawet 15000 exp.

Edit.

Znalazłem sposób. Wystarczyło wyedytować plik campaign.txt w folderze core/tables/
« Ostatnia zmiana: 13 Września 2017, 17:40:27 wysłana przez Hlaalu »

Jerzy

  • Major - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 1568
  • Nie możesz być lisem, lwem też nie, bądź jeżem
Odp: Random encounters - mutanty
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Września 2017, 20:28:42 »
Dzięki za edycję. Pewnie komuś się przyda.  :)

Jakie wrażenia z tak zmodyfikowanej gry? Bo szczerze mówiąc mam wątpliwości.
Historia uczy nas tylko tego, że jeszcze nigdy, nikt się z niej niczego nie nauczył.
Coś się kończy, coś się zaczyna- apokalipsa jest wokół.

Hlaalu

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: Random encounters - mutanty
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Września 2017, 18:27:30 »
Doświadczenie całkiem ciekawe. Jeśli lubi się takie eksperymenty.  :) To co warto było zmienić moim zdaniem, to dodanie możliwości spotkania robotów, mutantów itp. podczas wczesnego etapu gry - pod warunkiem, że nasze postacie mają odpowiedni level. Warto wtedy mieć kogoś w drużynie, kto ma dobrze rozwinięty skill sztuka przetrwania. Edytując plik campaign.txt można ustawić też np. ilość przeciwników podczas losowego spotkania (Np. 20 deathclawów - dla hardcorowców :) ), jak i ich poziom. Im wyższy tym więcej exp za ich pokonanie. Czego bym nie zmienił (dla kogoś) to zwiększanie poziomu towarzyszy na początku gry.
« Ostatnia zmiana: 18 Września 2017, 11:04:59 wysłana przez Hlaalu »