Autor Wątek: Wywiad z braćmi Bischoff, twórcami gry Beautiful Desolation - część #4  (Przeczytany 1061 razy)

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8805
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron

O to ostatnia cześć wywiadu z południowoafrykańskimi twórcami gier wideo - braćmi Bischoff - który przeprowadził dzejmz. Pracujący obecnie nad projektem Beatiful Desolation, mówią o technicznych aspektach swoich wcześniejszych produkcji.

(dzejmz) Tak samo, jak Cayne, Beatiful Desolation jest oparty na silniku Unity. Wydaje mi się, że jest to Unity 5 (lub 5,5), prawda?

(Christopher Bischoff) TAK! Nic używał przez wiele lat silników Unity w przemyśle architektonicznym. Jego doświadczenie doskonale przekładało się na nasze potrzeby związane z tworzeniem gier 2D. Jeśli kiedykolwiek przeniesiemy się z tworzenia gier 2D na 3D, najlepszą drogą, którą wtedy powinniśmy wybrać będzie silnik Unreal. Unity to doskonałe oprogramowanie, a dodatkowo społeczność i długa lista zalet sprawiają, że jest to oprogramowanie w sam raz dla tak małego studio jak nasze.


Całość wywiadu - część #4 - link.
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.