Autor Wątek: Wywiad z braćmi Bischoff, twórcami gry Beautiful Desolation - część #3  (Przeczytany 983 razy)

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8805
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron

Finansowanie społecznościowe, czyli zbieranie datków finansowych od internautów, to forma umożliwiająca realizację projektów, która mogła się rozwinąć dzięki rozwojowi oraz powszechnemu dostępowi do Internetu. Dzięki niemu każdy wpłacający, może stać się jednocześnie inwestorem, ale też i w pewien sposób współtwórcą danego projektu.

W trzeciej części wywiadu z pochodzącymi z Republiki Południowej Afryki braćmi Christopherem i Nicolasem Bischoff, przeprowadzonym przez  dzejmza, poruszone zostaną kwestie tego właśnie sposobu gromadzenia środków na produkcję gier wideo. W czym bracia Bischoff mają już spore doświadczenie.

(dzejmz) Trzeba przyznać, że Wasza kampania jest naprawdę dobrze przygotowana...

(Christopher Bischoff) Dzięki, cały proces jej tworzenia zajął nam 3 miesiące, chociaż właściwie prace nad nią ruszyły już 11 miesięcy wcześniej i wtedy naszym celem było dowiedzenie się tego, co my chcielibyśmy zobaczyć w kampanii i jak łatwo i precyzyjnie przekazać w niej ideę naszego projektu.


Całość wywiadu - część #3 - link.
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.