Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Grudzień 11, 2018, 06:05:44 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Fallout 2 modowanie  (Przeczytany 1071 razy)
sosenka
Szeregowy
*
Wiadomości: 4


« : Październik 04, 2016, 19:42:55 »

Cześć
Czy znacie dobrą stronę z materiałami i tutorialami do modowania fallouta 2 ?
Mappera jakoś ogarnąłem ale następnym krokiem są skrypty a tu już tak wesoło nie jest. Macie jakiś linki, które objaśnią wszelkie procedury, funkcje i parametry.
Jak np. zaprogramować Critersa aby przeszedł z punku A do punktu B?
Przeglądanie fabrycznych skryptów to męka, ogólnie nie wiem jak się za to zabrać aby to ogarnąć chociaż w podstawowym stopniu.
Wszelkie rady mile widziane  Grin
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2016, 20:25:33 wysłane przez sosenka » Zapisane
Aurelinus
Sojusznicy 13S
*
Wiadomości: 589



WWW
« Odpowiedz #1 : Październik 31, 2016, 16:02:08 »

Męka i nie. Wystarczy przypomnieć sobie NPCa, który w grze robi mniej-więcej to samo, co chciałbyś by robił twój i znaleźć jego plik. Nauka skryptowania to przede wszystkim wertowanie skryptów gry.
Poza tym widziałem jakieś tutoriale na NMA Wink.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Trzynasty Schron na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!