Autor Wątek: Wywiad z braćmi Bischoff, twórcami gry Beautiful Desolation - część #2  (Przeczytany 1006 razy)

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8805
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron

O to druga część wywiadu z pochodzącymi z Republiki Południowej Afryki braćmi Christopherem i Nicolasem Bischoff, który przeprowadził dzejmz. Tym razem trochę więcej będzie o ich wcześniejszych projektach, grach Stasis i Cayne.

(dzejmz) Stasis spotkało się ze świetnym przyjęciem. Co z Cayne?

(Christopher Bischoff) To prawda! Sukces Stasis pozwolił nam skupić się w stu procentach na pracach nad kolejną grą! Chociaż Cayne dostępna jest za darmo, przez ostatnie dwa tygodnie pobrano ją ponad 150 tysięcy razy, co wpłynęło również znacząco na wyniki sprzedaży Stasis. Media również ciepło przyjęły obie te gry; mamy więc nadzieję, że będziemy mogli stworzyć coś podobnego.


Całość wywiadu - część #2 - link.
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.