Świat gier produkowanych zazwyczaj w oparciu o finansowanie crowdfundingowe, działa prężnie a wręcz nieustannie się rozwija. Czasem więc dochodzi nawet do tego, że wielkie studia developerskie "na boku" tworzą produkcję niezależną, tworząc pozory czegoś nie nastawionego przede wszystkim na zysk, a na sztukę.
W przypadku gry
Beautiful Desolation fundamentem jej niezależności jest właśnie publiczna zbiórka pieniędzy na produkcję, ogłoszona w serwisie
Kickstarter. Z zakładanych 120 000 $ udało się już zebrać 136 535 $, i dziś za parę godzin ma być "świętowanie" osiągnięcia tegoż właśnie warunku zbiórki.
Natomiast my mamy bogatą w obszerny materiał graficzny zapowiedź
Beautiful Desolation, którą podesłał nam
Przem Wierzbicki z serwisu
StartingThingsUp.com.
Chociaż Beautiful Desolation wciąż znajduje się w bardzo wczesnej fazie produkcji, efekty prac braci Bischoff są imponujące. Podziwiać możemy je na udostępnionych przez nich zrzutach ekranu oraz trailerach. Materiału nie ma wiele, ale i to, co jest, wystarczy, by zrobić naprawdę ogromne wrażenie – pod warunkiem, oczywiście, iż lokacje przedstawione w rzucie izometrycznym są czymś, co może zrobić na nas wrażenie.Całość zapowiedzi pod tym linkiem.