Autor Wątek: Tilesy polskiego przemysłu samochodowego  (Przeczytany 6857 razy)

robi1906

  • Wiadomości: 5
Tilesy polskiego przemysłu samochodowego
« dnia: 30 Czerwca 2016, 15:53:06 »
Cześć, chciałbym wszystkich przywitać.
(i tu chciałbym podziękować Jarekfall, bo bez niego nic by z tego nie było).
Na początek chciałem dać do pobrania tilesy Żuka i Warszawy i z czasem wszystko to co produkowano w Polsce po 45-tym roku.
Modele zgodnie ze światem Fallout zniszczone i zardzewiałe (dokładnie to samo co zrobiono z polskim przemysłem po 89-tym roku).
Png modeli jak i tilesy (żeby nie dublować wstawek) na,
http://www.nma-fallout.com/threads/tiles-and-sprites-from-polish-industry.206225/#post-4161340
« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2016, 22:53:23 wysłana przez Squonk »

Rodrrik

  • Mł. chorąży sztab. - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 309
  • "Władza jest zawsze gwałtem na ludziach"
Odp: Tilesy polskiego przemysłu samochodowego
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Lipca 2016, 00:18:28 »
Cześć, chciałbym wszystkich przywitać.
(i tu chciałbym podziękować Jarekfall, bo bez niego nic by z tego nie było).
Na początek chciałem dać do pobrania tilesy Żuka i Warszawy i z czasem wszystko to co produkowano w Polsce po 45-tym roku.
Modele zgodnie ze światem Fallout zniszczone i zardzewiałe (dokładnie to samo co zrobiono z polskim przemysłem po 89-tym roku).
Png modeli jak i tilesy (żeby nie dublować wstawek) na,
http://www.nma-fallout.com/threads/tiles-and-sprites-from-polish-industry.206225/#post-4161340

Niesamowita sprawa :-)

Wyglądają na prawdę dobrze.
Są w pełni funkcjonalne ?
Jak wgrać je do gry ?

Myślałem że gra już umarła śmiercią naturalną (niestety). Ostatnio spędziłem 10 godzin na przeszukiwaniu internetu w celu odnalezienia chociaż jednego pakietu map czy całej kampanii z aktywnym hostem do ściągania. No ale oczywiście nie ma. Dobrze że są tacy zapaleńcy jak ty !
Nie dość że Klasyka Polskiej Motoryzacji to jeszcze w najlepszym możliwym stylu. Jak potrzebował byś jakiejś pomocy graficznej to pisz ! Niestety ale programowaniem nie pomogę ;-)

Marzeniem było by przemierzanie syrenką pustkowi w Fallocie 2, jednak pewnie ze względu na stary silnik (gry, nie syrenki), jest to bardzo trudne do stworzenia.
Jeśli mogę coś zasugerować to : "Co za dużo, to nie zdrowo". Patrząc realnie tak właśnie wyglądała by powłoka tych samochodów, ale jednak taka ilość rdzawych płatów zwłaszcza w rzucie izometrycznym i takiej odległości przeradza nam się w żyrafę. Czasami mniej znaczy lepiej. Jeśli będzie wszystko po 45' to rozumiem że także auta z fabrykami w Polsce (ale nie polskiego pomysłu) takie jak fiat 126p (maluch) ?

Jeszcze raz, wielkie  :piwo: za pomysł i wykonanie !!
« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2016, 22:53:30 wysłana przez Squonk »
"Choć droga jest bez końca
Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody
By drogi swej nie zmieniać "

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Tilesy polskiego przemysłu samochodowego
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Lipca 2016, 21:36:51 »
(dokładnie to samo co zrobiono z polskim przemysłem po 89-tym roku)

Nie myl przyczyny ze skutkiem..
« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2016, 22:53:36 wysłana przez Squonk »

robi1906

  • Wiadomości: 5
Odp: Tilesy polskiego przemysłu samochodowego
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Lipca 2016, 13:36:14 »
Rodrrik
Dzięki za pozytywne myślenie.
Jak je wgrać?.
Odpowiem że przez FT Tools (na razie musisz sam poszukać tutków, chyba że zadasz konkretne pytanie, bo ja tez na razie się tego uczę),
musisz mieć również tacticsa 1,27 żeby te dodatki chodziły.
Co do Syrenki, to będzie,
jak również wszystko to co nasi ojcowie produkowali razem ze słynnym "maluchem".
Co do mapy?, cały czas się zastanawiam i myślę jak by tu wsadzić jedną mapę zrobioną w 3d do fallouta (w stylu commandosów w 4 rzutach).

robi1906

  • Wiadomości: 5
Odp: Tilesy polskiego przemysłu samochodowego
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Sierpnia 2016, 09:34:35 »
Witam ponownie, przed chwilą wysłałem na nma tilesy Tarpana, tekstury tu już są w porządku, jak teraz popatrzyłem na W-wę, no nie wiem dlaczego wcześniej mi się podobały.

Rodrrik

  • Mł. chorąży sztab. - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 309
  • "Władza jest zawsze gwałtem na ludziach"
Odp: Tilesy polskiego przemysłu samochodowego
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Sierpnia 2016, 10:47:59 »
Witam ponownie, przed chwilą wysłałem na nma tilesy Tarpana, tekstury tu już są w porządku, jak teraz popatrzyłem na W-wę, no nie wiem dlaczego wcześniej mi się podobały.

Świetnie wyszedł, samochody jeżdżą ? Bawisz się też w takie rzeczy jak ogarnięcie ile postaci może wejść do środka ? Jeśli jeżdżą, to może nagrasz ? Świetnie było by to zobaczyć ;-)
"Choć droga jest bez końca
Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody
By drogi swej nie zmieniać "

robi1906

  • Wiadomości: 5
Odp: Tilesy polskiego przemysłu samochodowego
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Sierpnia 2016, 08:44:50 »
Rodrrik
teraz zaczynam autosana n52 a on jest za duży do jazdy, po nim myślałem zrobić "malucha" i on już będzie tym jeżdżącym (bo przy tym autosanie chcę potrenować wygląd post-apocalityc).

robi1906

  • Wiadomości: 5
Odp: Tilesy polskiego przemysłu samochodowego
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Kwietnia 2017, 12:24:56 »
Rodrrik
przed chwilą wstawiłem "malucha", na
http://www.nma-fallout.com/threads/tiles-and-sprites-from-polish-industry.206225/
Gwoli wyjaśnienia, dlaczego mi to zabrało kilka miesięcy.
Otóż przez FT, chciałem przekazać historię, ale niestety z czasem zaczęło mi brakować początku, nie da się opowiedzieć opowieści bez początku, kilka lat temu trafiłem na książkę Songa Hongbinga, ale nie będę teraz zawracał tym wam głowy, w każdym razie moją opowieść muszę zacząć od starożytnej historii, może od czasów Herodota, ale mniejsza z tym, więc tu FT odpada,musiałbym zrobić modele rzymian i et.c,
za dużo pracy i nie dam rady tego wykonać w rozsądnym czasie.

Specjalnie dla Ciebie, jeśli masz jakieś supozycje odnośnie modeli, albo jeśli chcesz coś zrobić specjalnie dla ciebie to pisz.