Trzynasty Schron - Postapokalipsa i Fallout
Czerwiec 28, 2017, 15:13:01 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Czy wiesz że... na Trzynastym Schronie wciąż działa system ankiet. Oddaj głos w aktualnej ankiecie
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Czy jest jakiś plik z logami błędów?  (Przeczytany 2512 razy)
Fenix
Kapral
*
Wiadomości: 32


« : Styczeń 01, 2016, 19:49:01 »

W jednym z watkow pisalem, ze mam problem z modelem dloni. Usunalem pliki tekstur i modeli odpowidzialne za nowe body i wrocilem do starego. Od tego momentu F3 zaczal wychodzic na pulpit. Cos jest nie tak z modelami albo teksturami, bo np. w grze zwloki na nogach nie maja tekstur (czern), a po przywroceniu plikow z moda na body jest ok. Nie jestem w stanie zdiagnozowac, co jest nie tak bez jakiegos pliku z logami. Jest jakis sposob zeby zobaczyc co powoduje konflikty i wylaczenie gry?

Dodam, ze usunalem wszystkie pliki moda na body i dla pewnosci napisalem jeszcze wszystko modpakiem.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 2016, 22:01:08 wysłane przez Squonk » Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 545



WWW
« Odpowiedz #1 : Styczeń 01, 2016, 23:47:16 »

Niestety, nie ma. Sugeruję reinstalację gry, jeśli nie możesz zlokalizować problemu, szczególnie, gdy występują crashe.

Tak "na oko", to może to być problem "duchów", tzn. jeśli zrobiłeś sejwa w pobliżu tych zwłok, to mogą one mieć w pliku zapisu odnośnik do danych ze zmienionymi danymi, np. odnośnik do już nieistniejących modów i po prostu się nie updatować w tym zakresie. Że tak jest potwierdzeniem może być wywalanie z gry - brak danych skutkuje crashami. Ale to zależy - jeśli poprzednie, już usunięte mody miały pliki esp/esm to to jest to. Dobre mody z podmianą modeli nie wykorzystują plików esp/esm, a jeśli używasz takich, które je mają, to tu tkwi problem. Zazwyczaj pliki esp/esm zawierają strukturalne zmiany w sposobie wyświetlania modeli i te już istniejące w grze modele postaci mogą nie umieć wrócić do "normalności", szczególnie zwłoki, które się nie odświeżają. W przypadku żywych postaci problem powinien zniknąć po jakimś czasie, gdy wszystkie pliki się zaktualizują.
Zapisane
Fenix
Kapral
*
Wiadomości: 32


« Odpowiedz #2 : Styczeń 06, 2016, 19:28:31 »

Plik z logiem w grach Bethesdy to powinna byc podstawa. Kazda ich gra zyje praktycznie tylko dzieki modom, wiec troche to dziwi. Swietnie natomiast jest to rozwiazane w Stalkerze, dzie pliki z logami sa bardzo pomocne.

Reinstalowac juz nie bede, bo za duzo z tym zabawy z pewnych powodow. Do moda z modelami nie mialem zadnych esp, czy esm. Stad ten post, bo usunalem wszystkie pliki odpowiedzialne za modele i tekstury. Poza Twoim modpakiem uzywam tylko drobnych, kosmetycznych modow odpowiedizlanych za grafike i dzwiek plus jakies pierdilki, ale zaden nie podmienia mofeli postaci.

Jeszcze jedno. Wspomniales o duchach.. Zdarza mi sie spotkac niewidzialnych i niesmiertelnych przeciwniwkow. Nie widac modelu i dopiero po wlaczeniu VATS moze do nich celowac - widac wtedy tylko dane liczbowe trafienia. NPCe tez ich nie moga zabic i robia przez to masakre. Da sie cos z tym zrobic? Czym to jest spowodowane?
Zapisane
Aurelinus
Moderator
*
Wiadomości: 545



WWW
« Odpowiedz #3 : Styczeń 07, 2016, 10:14:46 »

Poza Twoim modpakiem uzywam tylko drobnych, kosmetycznych modow odpowiedizlanych za grafike i dzwiek plus jakies pierdilki, ale zaden nie podmienia mofeli postaci.
Mój podmienia, zapewne usunąłeś też w tym wypadku moje pliki, stąd kaszana.
Nadpisz ponownie wszystkie pliki modpacka, powinno wszystko wrócić do normy.

Jeszcze jedno. Wspomniales o duchach.. Zdarza mi sie spotkac niewidzialnych i niesmiertelnych przeciwniwkow. Nie widac modelu i dopiero po wlaczeniu VATS moze do nich celowac - widac wtedy tylko dane liczbowe trafienia. NPCe tez ich nie moga zabic i robia przez to masakre. Da sie cos z tym zrobic? Czym to jest spowodowane?
Nie wiem czym to jest spowodowane, ale sporadycznie widywałem to nawet na niezmodowanej grze. Jedyny sposób to zapisywanie gry w pomieszczeniach, a jeśli gdzieś ich trafisz w trakcie gry, to wczytanie ostatniego zapisu najczęściej ich usuwa, bo dzieje się to z postaciami losowymi, spawnującymi się w grze w miejscach do tego przeznaczonych (nie powinni się wtedy zespawnować ponownie).
Zapisane
Fenix
Kapral
*
Wiadomości: 32


« Odpowiedz #4 : Styczeń 11, 2016, 16:50:17 »

Co do kwestii "duchow", to wlasnie sie dzieje bardzo sporadycznie, wiec pewnie F3 tak juz ma. Problem z modelem dloni i "kraszowaniem" gry przy powrocie do oryginalnego body zalatwile mw banalny sposob. Po prostu wykasowalem same nowe modele dloni z pipboyem i dziala.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kanał RSS Trzynastego Schronu Postapokalipsa PL na Twitterze Trzynasty Schron na Facebooku Trzynasty Schron na Tumblr Trzynasty Schron na Instagramie Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!