Autor Wątek: Wywiad z Brianem Fargo  (Przeczytany 4148 razy)

Uqahs

  • Gen. brygady - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 1002
  • Extraterrestrial
    • Trzynasty Schron
Wywiad z Brianem Fargo
« dnia: 28 Marca 2013, 23:51:07 »



Zbliżają się kolejne święta i jest duża szansa, że będą białe. Nic dziwnego, że zajączkowi wielkanocnemu nie chciało się nawet wychylać uszów z nory, ale nic straconego, bo my mamy własną maskotkę - Schronka. Ten co prawda nie rozdaje prezentów, jednak nieźle aportuje i przyniósł nam właśnie nieco mniej żwawego zajączka wraz z jego koszykiem. Futrzak już nie kica, ale za to jego koszyk jest pełen niespodzianek.

I tak na zbliżające się święta mamy dla was wywiad z ojcem Fallouta, czyli Brianem Fargo. Ten wielce zajęty jegomość, wszak jego ekipa dwoi się przy produkcji Wasteland 2, a ostatnio także nowej odsłony Tormenta, znalazł dla nas chwilę czasu i odpowiedział na kilka pytań. Za co mu serdecznie dziękujemy. Was odsyłam zatem do tekstu, który znajdziecie w dwóch wersjach językowych:

- Wywiad z Brianem Fargo - po polsku
- Wywiad z Brianem Fargo - po angielsku

V4ult

  • Podporucznik
  • *
  • Wiadomości: 30
    • DeviantART
Odp: Wywiad z Brianem Fargo
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Marca 2013, 03:15:45 »
Martwi mnie to uproszczenie swiata... ciekawe co mial na mysli mowiac " but it lighter in detail that Fallout" kurde zeby nie bylo za proste, bo czytanie roznych holodyskow po roznych miejscowach z historia i naukowymi eksperymentami i z tymi wszystkimi nazwiskami robilo robote...

we will see :|
Powered by The Force/Drum'n'Bass/YK42B PULSE RIFLE/M44 Engine

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Wywiad z Brianem Fargo
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Marca 2013, 10:08:53 »
Brian miał tu na myśli to że kanon Wasteland'a jest znacznie uboższy (ze względu na czas powstania tamtej gry) of tego w Fallout'cie, dzięki czemu nie muszą się aż tak martwić spójnością z poprzednikiem bo o tą jest łatwiej (oczywiście gra ma być spójna). W żadnym razie nie odnosił się on tu jednak to zawartości samej gry więc o tą się (jeszcze) nie martw.

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8805
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron
Odp: Wywiad z Brianem Fargo
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Marca 2013, 19:36:31 »
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.