Autor Wątek: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy  (Przeczytany 5041 razy)

Demarest

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
« dnia: 20 Marca 2014, 20:01:35 »
Witam,
Mam taki problem w Bazie Wojskowej z polami siłowymi. Żółte wysadziłem, a czerwone jak świeciły, tak świecą.
1. Tak ma być, czy robię jakiś błąd w podkładaniu ładunku?
2. Jeśli nie da się ich wyłączyć, to czy jest opcja, żeby ożywić kogoś z grupy? Oczywiście zdaję sobie sprawę, że czitując  :zltk

Tormencjusz

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 19
Odp: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Marca 2014, 23:56:21 »
Nie pamiętam dokładnie jak można obejść te pola siłowe. Wiem, że mutanci w ekwipunku mieli jakiś sprzęt do wyłączania barier.

Wrathu

  • Gen. dywizji - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 1004
    • Wrathu Bandcamp
Odp: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Marca 2014, 00:27:56 »
Jeśli dobrze pamiętam, to można było ożywić postać, podmieniając plik lokacji w aktualnej grze z takim z jakiegoś innego zapisu, gdzie postać przebywa w tej lokacji. W F2 to działało, nie wiem, jak w F1, ale prawdopodobnie podobnie.
W facebook: https://www.facebook.com/Wrathu
W Soundcloud: https://soundcloud.com/wrathu
W Bandcamp: http://wrathu.bandcamp.com/
W YouTube: www.youtube.pl/Wrathu
Last FM użytkownik: http://www.lastfm.pl/user/Wrathu
Email: wrathu(małpa)trzynasty-schron.net

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Marca 2014, 09:45:53 »
A, tak, pamiętam. Pola siłowe są ogólnie nieco w tej grze zabugowane i lepiej ich nie wysadzać jeśli nie trzeba. Z tego co pamiętam przynajmniej część z nich da się wyłączyć którymś komputerem. Jeśli problem dotyczy tylko czerwonych to jest o tle jeszcze dobrze że da się przez nie przejść ryzykując obrażenia. Gorzej gdy zabuguje się ten drugi typ.

Demarest

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Marca 2014, 18:45:28 »
Jeśli dobrze pamiętam, to można było ożywić postać, podmieniając plik lokacji w aktualnej grze z takim z jakiegoś innego zapisu, gdzie postać przebywa w tej lokacji. W F2 to działało, nie wiem, jak w F1, ale prawdopodobnie podobnie.

Też coś takiego widziałem, ale nie wiem, z którego miejsca, co i w które mam przekopiować  :(

@Tormencjusz: Mutant przy wejściu ma radio, którym czasowo można wyłączyć barierę.
« Ostatnia zmiana: 21 Marca 2014, 19:02:06 wysłana przez Demarest »

Wrathu

  • Gen. dywizji - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 1004
    • Wrathu Bandcamp
Odp: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Marca 2014, 18:56:56 »
Niektóre nazwy plików są na tyle oczywiste, że nie trzeba zgadywać. Inne można sprawdzić poprzez ctrl+r w głównym menu albo na Vault wikia powinny też być nazwy plików konkretnych lokacji.
Fallout/Data/SAVEGAME/Slot**

Na takiej samej zasadzie działa słynny 'oszukany' save ze wszystkimi możliwymi przedmiotami zebranymi w Klamath.
W facebook: https://www.facebook.com/Wrathu
W Soundcloud: https://soundcloud.com/wrathu
W Bandcamp: http://wrathu.bandcamp.com/
W YouTube: www.youtube.pl/Wrathu
Last FM użytkownik: http://www.lastfm.pl/user/Wrathu
Email: wrathu(małpa)trzynasty-schron.net

Demarest

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Podkładanie ładunków, ożywienie członka grupy
« Odpowiedź #6 dnia: 22 Marca 2014, 18:34:30 »
Ech... nie wiem jak to zrobić. Na nma i wikii nic nie znalazłem. Chciałem przejść całym składem, tym bardziej, że wersja z gog jest ładnie połatana, ale cóż radzić  ??? Zresztą z 10 x przeszedłem Fallouta 1, to może już wystarczy  ;D

Edit: Jednak można przeprowadzić Ochłapa i całą ekipę przez Bazę Wojskową bez cheat'ów. Początkowo utknąłem na 4 p. i zawsze traciłem tam kogoś z drużyny na czerwonym polu siłowym (przejście tam i z powrotem). Wystarczyło zamknąć Ochłapa w pomieszczeniu z fioletowymi, odprawić resztę, ubić porucznika, zjechać na 1 p. wybić pojedynczo wszystkich wrogów, wysadzić żółte bariery energetyczne, wrócić na 4 p. i zrekrutować z powrotem ekipę, a reszta już standardowo.
« Ostatnia zmiana: 26 Marca 2014, 10:40:33 wysłana przez Demarest »