Autor Wątek: Fallout 2 - czyli jak mogło być potem - wersja alternatywna  (Przeczytany 5324 razy)

Ranger2400

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
No cóż. Zrobiłem mapę (3 dni zabawy po 2 godziny ). Co by było gdyby Bethesdy nie było. - tak można to powiedzieć

Wymyśliłem sobie dalszą historię Fallouta. Zapisana jest na razie w mojej głowie, a fabuła kilku lokacji w notatniku :P
Powiedzcie mi co o tym sądzicie. Nie robię z tego żadnego projektu, moda czy czegoś innego. Ot tak o tym chciałbym ze społecznością fanowską porozmawiać. Błagam bez hejtu, i... zróbcie zooma
Oto i ona:
http://falloutfan2400.strefa.pl/
[Tak wiem, sklejanie mapy z Google Earth poziom mistrzowski]
« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2014, 23:09:21 wysłana przez Ranger2400 »

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Fallout 2 - czyli jak mogło być potem - wersja alternatywna
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Lutego 2014, 10:14:11 »
Zasadniczo to wiemy co miało mieć miejsce po Fo2, bo materiały Van Buran'a wyciekły (prac nad Fo3 od Black Isle Studious), niemniej trudno mieć pretensje do fanficka. Pomijając drobne zastrzeżenia co do lokalizacji warto wspomnieć że NCR prowadziło rozmowy akcesyjne z Vault City i nie przypominam sobie by po wykryciu spisku miało nie dojść do akcesji. Tak samo to zawsze byłem przekonany że Boneyard było częścią NCR (ze względu na zakłady zbrojeniowe). BoS nie powinno mieć w istocie jakiegoś większego terytorium poza Lost Hills i ew. kilku przyczółków, bo zwyczajnie nie mieli ludzi do pilnowania granic, czy nawet takich chęci (nie mówiąc już o dość oczywistej wojnie między BoS a NCR o wpływy). Niemniej to twoja praca i możesz sobie wieżyć dosłownie w co chcesz.. nawet Polskich huzarów ;D

Ranger2400

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Fallout 2 - czyli jak mogło być potem - wersja alternatywna
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Lutego 2014, 13:06:32 »
No cóż, może przesadziłem jednak Z BoS, ale koncepcja, że przejęli oni Złomowo nie jest wcale głupia, ponieważ Bractwo musiało skądś brać złom do produkcji amunicji, bronii, czy może nawet pancerzy wspomaganych [oj tam taka fantazja].

Zanim RNK dokonała aneksji Kryptopolis doszło do wypadku przy pracy w reaktorze Gecko i miał miejsce niezły widok. Gecko zostało tak silnie napromieniowane, że wszystkie ghule w mieście zginęły. Natomiast mieszkańcy Kryptopolis to teraz zombie w vaultsuitach. RNK zrzekła się tej ziemi bo co jej z niej?

Jeżeli mogę zamieszać jeszcze w alternatywnym świecie Fallouta to mogłoby wyglądać to w ten sposób:

Takie sobie wydarzenie: Platforma Wiertnicza eksplodowała, a skutkiem eksplozji było tsunami, które nawiedziło miasta przybrzeżne.

Niezależne Kalifornia Środkowa

1. San Francisco - to teraz New Francisco: Po ucieczce Centrologów ze starożytnym promem kosmicznym i mieszkańców z miasta przed Tsunami, miasto zostało zajęte przez wojujący w ruinach przedwojennego San Francisco gang prasowy. Tworzą oni teraz cywilizowane społeczeństwo.
2. Baza Wojskowa Mariposa - kilka lat po tsunami została wysłana tutaj ekspedycja z New Francisco. Zanim to jednak nastąpiło doszło do wymieszania się wody oceanicznej bogatej w plankton. Powstał zupełnie nowy wirus F.E.V. Ekspedycja została zarażona i tworzy nową społeczność.
3.Krypta 13 - jest opuszczona, ale wciąż działa. Państwo Arroyo zakazuje komukolwiek rościć sobie pretensje z do niej.

RNK


4.RNK - Tutaj przybyli emigranci z San Francisco [oprócz Centrologów] i proszą o pomoc władze miasta. Tymczasem miasto przeżywa stagnację z powodu braku żywności.

5.Krypta 15 - Po wygnaniu Dariona władze RNK podejmują się próby przywrócenia świetności schronu - ot tak na wypadek. Społeczeństwo pod Kryptą 15 zwiększa się.

6. Area 51 - tutaj można zwrócić latający spodek  :D

7. New Venturras - generuje ogromny przychód dla RNK. Miasto kasyn.

8. Redding - miasto przeżyło ogromny rozwój.

Niezależne Północna i środkowa Nevada.

9. Krypta 0 - okazuje się ze Krypta, którą odnalazło Bractwo była fałszywa. Władze bały się o swój tyłek tak bardzo, że utajniły kryptę do której zeszli. Lokalizację sprytnie ukrytej krypty możemy odnaleźć tylko w ściśle tajnych dokumentach.

10. Centrologowie - no cóż, nie mam pojęcia jak oni ten prom kosmiczny tam przenieśli, ale jest jedno pewne - udało im się. Planują uciec stąd na inną planetę [ :o ]

11. Nowe Reno - w mieście rządzi potomek Dziecka Przeznaczenia [Bishop]. Stara się wprowadzić prawo i porządek.

12. Geckopolis - mówiłem wcześniej

13. Wygnańcy Enklawy - lokacja na której zamieszkali ludzie, którzy po wybuchu na platformie wiertniczej nie chcieli mieć z nimi już nic wspólnego.

14. Wilhelm Army Depot - tutaj składowane były prototypy różnych bronii i amunicja.

Arroyo

15. Arroyo - stolica
16. Klamath - miasto handlu
17. Nora (może jakaśby nowa nazwa) - po przejęciu kasyn przez kogoś [no właśnie jak ona się nazywała] miasto się rozwija i jest źródłem kasy dla Arroyo.
18. Radioaktywne jaskinie - tutaj jest skład najlepszej bronii Arroyo.
19. Modoc - źrodło żywności dla państwa
20. Starwolf - tutaj bada się nowe technologie  :o

Niezależne Północ mapy

21. Roseburg - miastucho jak miasto
22. Columbia Army Depot - prowadzono tutaj badania nad protezami dla żołnierzy i nowymi medykamentami.
23. Howlwolf (tłum. Wycie Wilka) - W nocy wychodzą na ulice wilki - mieszkańcy drżą wtedy z przerażenia.
24. Bushtown - kolejne miastucho
25. T.E.T.F - prowadzono tu badania nad elektrycznością. Starano się zastosować wiele projektów Tesli.

Utah

26. MacArtur Millitary Base - prowadzono tu badania nad aerodynamiką, samolotami i nieszczęsnymi sterowcami powietrznymi (aerostatami)
27. Open Hills - po Broken czas na Open - tutaj przeniosły się mutanty, ghule, ludzie z Broken Hills. Znowu mają uran!
28. Plemię Amazonek - tak to te o których myślicie, kto nie wie niech poszuka :p

Południowa Kalifornia

29. Necropolis - mało się zmieniło.
30. Metroscream - miasto na powierzchni zamieszkują ghule - są dosyć szybkie, w metrze chowają się mieszkańcy.
31. Norowo - zapomniana lokacja, która miała zostać dodana w F1, ale nie została - radzę poczytać.
32. The Glow - Glow jak Glow
33. Dayglow - miasto z którego można ujrzeć Glow
34. Boneyard - miasto przeżywa kryzys.

Bractwo Stali

35.Junktown - omówione wcześniej
36. Lost Hills - zbudowano skromne miasteczko wokół bunkra - trwają eksperymenty psychologiczne na mieszkańcach.
37. Hub - to miasto znikło - cóż tak jest w zakończeniu jedynki.

Niezależne
Arizona

38. Red Monsters - naczytali się dużo książki o komuchach i chcą przekształcić pustkowia w komunistyczne państwo. Z kolei
39. Arizona Rangers mają w planach zniszczyć te prymitywy, a sami organizują wyprawy na
40. Burham Springs gdzie jak wiadomo, czają się potwory zamieszkujące kopalnię, nie zapominajmy o Agrykoli
41. Newhub - tutaj przybyli kupcy z Hub
42. Tuskon - miasto rządzone przez okrutnego dyktatora oszukującego społeczeństwo :hyh
43. New Fenix - największe miasto póki co w Arizonie.

44. Bloomfield - dawna lokacja gdzie znajdują się promy kosmiczne i ogólnie cała ich baza :O
45. D.N.A Ośrodek Manipulacji - można się domyślić

Powyższe dwie lokacje nie należą do RNK, a to państwo tylko sobie je zarezerwowało

46. Fort Aradesh - planowana ofensywa na Legion Cezara
47. Fort Caesar - planowana ofensywa na RNK
48. Czarne Stopy - stolica Legionu Cezara

Międzystan

49.Bookmoon - miasto zbudowane wokół ocalałej biblioteki.
50.Reservation - czy jakoś tak - grupka ghuli chce odpalić pociski nuklearne ale nie wie jak sie do tego zabrać :P
51. Saw War - odpiera ekspansję Enklawy

Enklawa

Uciekali gdzie pieprz rośnie i dotarli aż do 52.Kennedy Millitary Base - tutaj też były badania nad wirusem tyle, że innym :O
53. New Washington - założyli sobie stolicę - hehehe
54. New Jeruzalem i 55. Jerycho "objawili się" Mormonom jako aniołowie, a ci im uwierzyli  :blk
56. Colusa - baza wypadowa Enklawy - tak samo jak Navarro
57. Glenwood - miasto podbite przez Enklawę - działa tu czynnie ruch oporu.

Krypty

58. Krypta 16 - jak to w biblii Fallouta zostało napisane reszta krypt należy do naszej wyobraźni - ma być otwarta po 250 latach
59. Krypta 27 - wpuszczono do niej dwa razy ludzi za dużo
60. Krypta 68 - wiadomo xd
61. Krypta 69 - heh xd

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8804
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron
Odp: Fallout 2 - czyli jak mogło być potem - wersja alternatywna
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Lutego 2014, 11:15:13 »
Takie rzeczy to robota dla historyka :D Szukanie i wertowanie źródeł oraz dostępnych materiałów, a przede wszystkim przyjęcie założeń, ograniczeń i ogólnej koncepcji 8) Fallout 1 i Fallout 2 to nie jako kanon, ale potem co dalej? Trójka nawet Tactics, czy może jakieś optimum między tym co miało być wiadomo w Van Burenie, a co okazało się prawdą z New Vegas.

Uwzględniłeś zwłaszcza to ostatnie w swojej imponującej - bo jednak zmierzenie się z tematem nią jest - robocie?  :afr
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.

soq

  • Sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 92
Odp: Fallout 2 - czyli jak mogło być potem - wersja alternatywna
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Lutego 2014, 13:10:58 »
nie da sie określić jednoznacznie co było potem. załóżmy ze wybiłem całe ncr i załatwiam vc zajecie gecko. i juz kocnepcja aneksji vc przez ncr upada :P "to my decydujemy o losach swiata" hehe

Rezro

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 4080
  • Why you people care so much where your souls are?
Odp: Fallout 2 - czyli jak mogło być potem - wersja alternatywna
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Lutego 2014, 13:31:12 »
Zasadniczo to są zazwyczaj kanoniczne zakończenia jak to że Wykluczona z KotOR'a II jest kobietą, niemniej jako że Fo2 formalnie nie zostało kontynuowane to takiego nie ma. Choć zarazem to co wydarzyło się przed Fo:NV jest w większości zgodne z Van Buran'em (prototypem Fo3 od BIS) więc niejako jest. No cóż..