Autor Wątek: Fallout 1.5: Resurrection  (Przeczytany 15330 razy)

F.A.K.K.3

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 29
    • Futuristic-Metal
Fallout 1.5: Resurrection
« dnia: 11 Października 2013, 00:27:51 »
Jakieś kilka dni temu zauważylem pojawienie sie tego moda. Akcja osadzona jest pomiędzy Falloutem 1-2 i według autorów wielkością dorównuje Falloutowi 1. Mod jest do pobrania za darmo i jak na razie jest tylko w języku czeskim. http://resurrection.cz/en/ Czy ktoś podejmuje się tlumaczenia? Z tego, co zauważylem łatwo wyjąć dialogi z plików dat, a translator bardzo dobrze tłumaczy czeski na polski (oczywiście czasem zdarzają się potknięcia), co ułatwia sprawę.

soq

  • Sierżant sztab.
  • *
  • Wiadomości: 92
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Października 2013, 11:21:09 »
Ciekawie te lokacje się prezentują, no i kapsle wróciły :schrk:

marcx

  • St. szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Stycznia 2014, 11:03:16 »
Jakieś kilka dni temu zauważylem pojawienie sie tego moda. Akcja osadzona jest pomiędzy Falloutem 1-2 i według autorów wielkością dorównuje Falloutowi 1. Mod jest do pobrania za darmo i jak na razie jest tylko w języku czeskim. http://resurrection.cz/en/ Czy ktoś podejmuje się tlumaczenia? Z tego, co zauważylem łatwo wyjąć dialogi z plików dat, a translator bardzo dobrze tłumaczy czeski na polski (oczywiście czasem zdarzają się potknięcia), co ułatwia sprawę.

Prace nad 'Fallout 1.5 Resurrection'  trwają od 7-8 lat  :ords   Nie "zauważyłem" żeby był do pobrania na w/w stronie  :'( 

Chcesz PL ? zrób sobie sam jeśli  "...translator bardzo dobrze tłumaczy" To najpewniejszy sposób.
Zainteresowanie serią F1/2 jakby nieco zmalało !... nie zauważyłeś ?   :aqq:

F.A.K.K.3

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 29
    • Futuristic-Metal
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Marca 2014, 17:35:28 »
Jak to nie ma? Jest tutaj http://resurrection.cz/download/ Wersja angielska będzie niedługo. Zaintersowanie 1 i 2 nie jest małe. Wystarczy spojrzeć na nową aktualizacją Restoration project.

ketyow

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 33

Fallus

  • Wiadomości: 2
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Lipca 2016, 12:10:36 »
Rozpoczęto tłumaczenie na PL (info z Fallout Cornera).

ketyow

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 33
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Lipca 2016, 11:37:21 »
Ktoś z was już gra? Ja zostałem raidersem  :ajat Jestem w czwartym mieście, choć jeszcze nie wszystko za sobą zamknąłem (tu trzeba w lockpicka nawet ładować), jest naprawdę dobrze  :zcz:

ketyow

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 33
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Lipca 2016, 13:26:50 »
Serio nikt nie gra? Nie wiem jeszcze jak wypadnie całokształt, bo nadal niewiele wiem o głównym wątku, ale jest bardzo bardzo dobrze. Świetne dialogi, kupa smaczków, prawie każde zadanie posiada "wybory", także moralne choć czasami to wybory między złym, a złym. Trafiłem już na m.in. kapitalne nawiązania do Pulp Fiction oraz Stargate. Jeżeli ktoś czekał na trzecią część starego Fallouta, to właśnie ją dostał. W niektórych kwestiach fani popisali się być może bardziej niż twórcy.

Czy czegoś brakuje? No cóż, nie obraziłbym się na więcej nowych tekstur, wzorów postaci czy animacji, które dodałyby różnorodności, bo oglądamy raczej po raz trzeci podobne scenerie jak w F1 i F2. Giwery nadprogramowe są  :) No i kwestie mechaniki zostały trochę podrasowane na potrzeby FOnline 2 na przykład, do czego tam zdążyłem przywyknąć, a teraz trochę tego brakuje (na przykład taki first aid jest nadal bezużyteczny, nie wiem jak ze sneak, ale pewnie też, a mając kilka % steal nadal możemy okraść każdego ze wszystkiego co jest dostępne - można by to jednak zmienić, żeby nie było za łatwo; no ale jest "po staremu").

Jakie ode mnie rady? Ściągać i grać, cholera!  :fhr:

PS. Nie warto robić postaci, która ma jakiegoś skilla na 10, bardzo szybko po uzbieraniu 20000-30000 kapsów możemy sobie zrobić operację +1. Ja zawsze startowałem z AG na 10 z uwagi na bonus rate of fire, ale spokojnie można do 10 podbić zanim tego perka możemy wziąć. Z kasą problemów nie ma, bardzo szybko jesteśmy obładowani giwerami po uszy i szukamy tylko miejsc, gdzie dostaniemy jakieś kapsle.

PS2. Pozdrowienia z Bangkoku! :P

Rodrrik

  • Mł. chorąży sztab. - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 309
  • "Władza jest zawsze gwałtem na ludziach"
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Lipca 2016, 14:21:52 »
Serio nikt nie gra? Nie wiem jeszcze jak wypadnie całokształt, bo nadal niewiele wiem o głównym wątku, ale jest bardzo bardzo dobrze. Świetne dialogi, kupa smaczków, prawie każde zadanie posiada "wybory", także moralne choć czasami to wybory między złym, a złym. Trafiłem już na m.in. kapitalne nawiązania do Pulp Fiction oraz Stargate. Jeżeli ktoś czekał na trzecią część starego Fallouta, to właśnie ją dostał. W niektórych kwestiach fani popisali się być może bardziej niż twórcy.

Czy czegoś brakuje? No cóż, nie obraziłbym się na więcej nowych tekstur, wzorów postaci czy animacji, które dodałyby różnorodności, bo oglądamy raczej po raz trzeci podobne scenerie jak w F1 i F2. Giwery nadprogramowe są  :) No i kwestie mechaniki zostały trochę podrasowane na potrzeby FOnline 2 na przykład, do czego tam zdążyłem przywyknąć, a teraz trochę tego brakuje (na przykład taki first aid jest nadal bezużyteczny, nie wiem jak ze sneak, ale pewnie też, a mając kilka % steal nadal możemy okraść każdego ze wszystkiego co jest dostępne - można by to jednak zmienić, żeby nie było za łatwo; no ale jest "po staremu").

Jakie ode mnie rady? Ściągać i grać, cholera!  :fhr:

PS. Nie warto robić postaci, która ma jakiegoś skilla na 10, bardzo szybko po uzbieraniu 20000-30000 kapsów możemy sobie zrobić operację +1. Ja zawsze startowałem z AG na 10 z uwagi na bonus rate of fire, ale spokojnie można do 10 podbić zanim tego perka możemy wziąć. Z kasą problemów nie ma, bardzo szybko jesteśmy obładowani giwerami po uszy i szukamy tylko miejsc, gdzie dostaniemy jakieś kapsle.

PS2. Pozdrowienia z Bangkoku! :P

Gramy, recenzja się będzie pisać, ale co tu oceniać jak jeszcze całej gry nie przeszedłem ;-)
"Choć droga jest bez końca
Pozornie bez znaczenia
Mniemam, że mam powody
By drogi swej nie zmieniać "

BeF1990

  • Mł. chorąży - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 295
  • Fallout fan
    • Outsiders Parkour Sosnowiec - official website
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Sierpnia 2016, 17:43:36 »
Powrót do starych dobrych Falloutów chodzi za mną już od dawna. Niestety nie miałem czasu aby się za nie zabrać... Jednak przy okazji angielskiej premiery Fallout 1.5: Resurrection nie mogłem sobie odmówić. Zacząłem, oczyściłem jaskinie, jestem teraz w pierwszym mieście, rozwiązałem pierwsze questy i jak na razie jestem zadowolony. Stary dobry "nowy" Fallout. Po bardzo pozytywnych recenzjach jestem pozytywnie nastawiany. Tylko czasu nie ma za wiele aby pograć jak za dawnych pięknych lat kiedy 6h przed Falloutem nie stanowiło większego problemu.

Pozdrowienia z Hanoi, stolicy Wietnamu. :)

PS: Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak rozwiązać questa z bransoletką skradzioną przez syna jednego z mieszkańców New Hope, który zginął w jaskini?

ketyow

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 33
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #10 dnia: 05 Sierpnia 2016, 13:08:05 »
Bransoletkę możesz dać żonie tamtejszego hegemona czy kim on był, takiej wrednej, to ona zgubiła. Wtedy ojciec tego syna Cię znienawidzi. Być może da się też ugadać z samym ojcem, ale ja nawet nie próbowałem.

Niestety, gra ma jedną wadę - jest naprawdę krótka. Po wbiciu 12 czy 13 levelu jest problem ze znalezieniem expa, aby móc rozwiązać główne fabularne zadanie i trzeba po prostu bić deathclawy. Przed wejściem do Progemy zróbcie sobie dodatkowego save'a na innym slocie - bardzo łatwo sobie to spierdzielić jak się ma za niski poziom. Jeżeli gra się kończy rzeczywiście zadaniem związanym z ghulami, a wszystko na to wskazuje, to niestety ale dobicie do 20 lvl raczej nie wchodzi w grę. Ja mam teraz 15 i chyba jestem przy samej końcówce. Choć marzę o tym, że ta mapa na której gram, to nie koniec i coś tam dalej jeszcze będzie... ale wątpliwe. Niemniej, nawet jeśli traktować to w kategorii DLC do F1 niż pełnoprawnej części, jest wyśmienicie, że na nowo można odkrywać świat tej gry.

BeF1990, co porabiasz w Wietnamie, jeśli wolno zapytać? Ja obecnie jestem w Port Kelang przy Kuala Lumpur - taki zawód, płyniesz łajbą tu, płyniesz tam ;-)

BeF1990

  • Mł. chorąży - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 295
  • Fallout fan
    • Outsiders Parkour Sosnowiec - official website
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #11 dnia: 06 Sierpnia 2016, 02:26:34 »
No ja właśnie chce rozwiązać to trochę bardziej subtelnie... Nie chce jej po prostu zwracać bransoletki ale kompletnie nie wiem jak to zrobić.

Co robię w Wietnamie? Wprowadzam nową jakość do raczkującej tutaj branży fitness. :)

ketyow

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 33
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #12 dnia: 06 Sierpnia 2016, 02:38:36 »
No to być może masz speech za mały.

BeF1990

  • Mł. chorąży - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 295
  • Fallout fan
    • Outsiders Parkour Sosnowiec - official website
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #13 dnia: 06 Sierpnia 2016, 05:41:36 »
Speech mam właśnie dość dobry bo gram postacią nastawioną na dyplomację. Znalazłem jednak rozwiązanie dla tego questa, mianowicie wystarczy użyć na tej babce kradzieży, podrzucić jej bransoletkę i jeszcze raz zagadać czy jest pewna, że sprawdziła wszystkie miejsca. :) 

ketyow

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 33
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #14 dnia: 13 Sierpnia 2016, 11:26:13 »
No i trochę lipa, nie ma już pobocznych zadań do wykonania, a żeby zrobić main questa z "dobrym" zakończeniem to biegam i wybijam na okrągło deathclawy i centaury, bo nie ma na czym expa nabić, a potrzebuję jeszcze od groma skill pointsów do wyciągnięcia umiejętności. Żeby to jeszcze się łatwo nabijało, ale ze snajpą i browningiem to jest nudnawe i za długie (do tego nasze słabowite NPCki za często giną i jakiego trybu strzelania się im nie ustawi, to i tak chyba strzelają do losowych przeciwników). Nie wiem na ile trudny byłby początek gry bez small gunsów, ale potem dobre giwery to tylko energy albo big guns.


Ni cholery nie wiem czy da się coś bardziej konkretnego zrobić w Empire - ani z imperatorem, ani z jego przydupasami nie udało mi się pogadać (parę questów zrobiłem, ale jak wejść do krypty bez rozlewu krwi?). Progema również stanowi dla mnie zagadkę:

[SPOILER]

Odpaliłem generator, wykorzystałem robota do uruchomienia komputera, więc po zawaleniu windy mogę chodzić włazem wentylacyjnym. Jak użyję ładunków wybuchowych to zamyka mi się droga do zejścia na drugi level. Zastanawia mnie czy da się wejść jakimś sposobem na pozostałe levele, tam gdzie robot jest niezawalony szyb windy, ale próbowałem różności i nic z tego nie wynikło. Może jakbym miał wysoki sneak to komputer nie wykryłby mnie i udałoby się coś tam jeszcze zrobić? Tak czy owak w sneak pakuję punkty - wygląda na to, że może być potrzebny, przynajmniej tak mi się wydaje w kwestii głównego questa...

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #15 dnia: 04 Stycznia 2019, 20:10:06 »
Cześć. Gdzie znajdę sojuszników do ataku na szpital w Albuquerque? Rozmawiałem z mieszkańcami Przedmieścia, z Łowcami i z Imperium i wszędzie mnie olali...

EDIT: Okej, już wiem...za niska retoryka... :)
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2019, 20:22:50 wysłana przez Szakal119 »

F.A.K.K.3

  • St. kapral
  • *
  • Wiadomości: 29
    • Futuristic-Metal
Odp: Fallout 1.5: Resurrection
« Odpowiedź #16 dnia: 22 Marca 2021, 21:01:16 »
Czy ktoś wie jak wyłączyć reaktor 2 w bazie odrodzenia na poziomie 6 tak żeby ghule nie atakowały? Za każdym razem Scott się wkurza jak wyłączam reaktor i cała baza chce mnie ubić. Nie mam pojęcia jak to rozgryźć, a chciałbym uwolnić więźniów.