Autor Wątek: Podmiana pliku *.frm  (Przeczytany 3977 razy)

lolek00

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 16
Podmiana pliku *.frm
« dnia: 26 Grudnia 2012, 01:17:13 »
Dawno mnie tu nie było, więc nikt mnie nie zna :-X

Chciałbym zapytać czy którykolwiek z forumowiczów podmieniał kiedyś pliki *.frm odpowiedzialne za obrazy wyświetlane w grze. Mam bowiem problem z tym związany. Przy pomocy programu Datexpl importowałem sobie plik jackhamr.frm, edytowałem go programem FrameAnimator (fantr270); mianowicie usunąłem domyślną klatkę, i wkleiłem swoją z pliku PNG (nazwaną tak samo). Kanał alfa się przyjął, paleta przyjęła mój obraz, zapisałem jako *.FRM.

I teraz w exploratorze Datexpl - klikam importuj => selected file, wybieram mój plik, ekran mruga - odpalam grę... nie podmieniło. Co ciekawe kiedy - inaczej nazwę plik, nie tak jak nazywa się broń tylko np: zzz to umieszcza go w master.dat.

Popróbuje jeszcze jutro i napisze najwyżej jak się uda, co i jak było źle, ale póki co proszę osoby które wyznają się na rzeczy, o nakierowanie mnie na rozwiązanie albo jakąś małą podpowiedź. Szukałem informacji w internecie, ale ciężko znaleźć coś takiego.

Dodatkowe informacje:
Obrazek ma 171 kolorów
Wymiary: 200x82 piksele (spróbuje jutro z wielkością w formacie 192x80 - może taki układ coś da)
Waży po konwersji 16 KB

Edit: zmieniłem rozmiar do szesnastkowego (192x80), i nie dość że nie podmieniło to jeszcze skopało master.dat... próbuje z rozmiarem 152x56 (oryginalny pancor). I... nic. Ten program chyba nie może podmieniać plików (ale ma opcje importuj) ... może tylko dodawać, albo robię coś źle. Dziwne żeby nie dało się podmienić.

#2Edit: najwyraźniej trzeba zrobić nowy *.dat  :-* :-* co jest trochę kłopotliwe

#3Edit: ZROBIŁEM (na fallout wiki była podpowiedź) ;D



Hm.. taki tam, na próbę. Paleta go źle przyjęła trochę.
« Ostatnia zmiana: 26 Grudnia 2012, 21:51:34 wysłana przez lolek00 »

lolek00

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 16
Odp: Podmiana pliku *.frm
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Sierpnia 2013, 15:43:23 »


Modek rozwinął się trochę :afr Wrzucam żeby nie było że mam słomiany zapał czy głupek jestem  :afr

EDIT:

Uważacie że to pasuje do settingu(?):



Rekin Pustyni
Powojenna konstrukcja inspirowana dawnym chińskim karabinkiem szturmowym. W tym zubożonym modelu zamiast węgla i polimerów zastosowano frezowany szkielet ze stali. Min. SI: 6.

Obrażenia: 10-17
Zasięg: 40/35
AP: 5/6
Magazynek: 28
W serii: 7
Amunicja: .223 FMJ
Waga: 12
Cena: 1750
Perk broni: Zasięg (jak hunting rifle, sniper)
Gdzie: u Eldridge'a w NR (25% na 1) i u Gun Merchanta w SF (45% na 2).

Uzasadnienie:
XL70E3 jest rzadką bronią i nie chciałem tego zmieniać udostępniając go. Zamiast tego wprowadziłem nowy szturmowy karabinek na amunicję .223, który zadaje mniejsze obrażenia od XL70E3, jest cięższy - ale prostszy w obsłudze (perk). Mamy 3 automatyczne strzelby, 3 SMG, .. dodałem więc broń pośrednią troszkę lepszą od Assault Rifle i gorszą od FN FAL (+ jego odmiany) ale za to na popularniejszą amunicję. Nie chce uczynić gry łatwiejszą i jej "rozblanasować" tylko uczynić bardziej różnorodną.
Przydatność:
Jeżeli przechodzimy miasta po kolei i idziemy z VC do NR (np; z teczką Moore'a) to możemy napotkać go u Eldridge'a i zamienić na niego assault rifle - o ile natrafimy na niego bo to nie łatwe, nie mniej podczas misji w NR wychodzimy z miasta (Stajnie, Golgota) i możemy kilka razy odwiedzić sklep. Jeżeli wpadniemy do SF to raczej nam się nie przyda (ale wg. mojej historyjki właśnie tam robiona jest ta broń w oparciu o stare schematy potomków marynarzy - poza tym w SF możemy kupić wiele mało przydatnych na tym etapie broni :P).

edit2
Nowa grafika;
tamta była płaska jakaś taka
« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2013, 23:07:19 wysłana przez lolek00 »