Dawno mnie tu nie było, więc nikt mnie nie zna
Chciałbym zapytać czy którykolwiek z forumowiczów podmieniał kiedyś pliki *.frm odpowiedzialne za obrazy wyświetlane w grze. Mam bowiem problem z tym związany. Przy pomocy programu
Datexpl importowałem sobie plik jackhamr.frm, edytowałem go programem
FrameAnimator (fantr270); mianowicie usunąłem domyślną klatkę, i wkleiłem swoją z pliku PNG (nazwaną tak samo). Kanał alfa się przyjął, paleta przyjęła mój obraz, zapisałem jako *.FRM.
I teraz w exploratorze Datexpl - klikam importuj => selected file, wybieram mój plik, ekran mruga - odpalam grę... nie podmieniło. Co ciekawe kiedy - inaczej nazwę plik, nie tak jak nazywa się broń tylko np: zzz to umieszcza go w master.dat.
Popróbuje jeszcze jutro i napisze najwyżej jak się uda, co i jak było źle, ale póki co proszę osoby które wyznają się na rzeczy, o nakierowanie mnie na rozwiązanie albo jakąś małą podpowiedź. Szukałem informacji w internecie, ale ciężko znaleźć coś takiego.
Dodatkowe informacje:
Obrazek ma 171 kolorów
Wymiary: 200x82 piksele (spróbuje jutro z wielkością w formacie 192x80 - może taki układ coś da)
Waży po konwersji 16 KB
Edit: zmieniłem rozmiar do szesnastkowego (192x80), i nie dość że nie podmieniło to jeszcze skopało master.dat... próbuje z rozmiarem 152x56 (oryginalny pancor). I... nic. Ten program chyba nie może podmieniać plików (ale ma opcje importuj) ... może tylko dodawać, albo robię coś źle. Dziwne żeby nie dało się podmienić.
#2Edit: najwyraźniej trzeba zrobić nowy *.dat
co jest trochę kłopotliwe
#3Edit: ZROBIŁEM (na fallout wiki była podpowiedź)
Hm.. taki tam, na próbę. Paleta go źle przyjęła trochę.