Trzynasty Schron - Postapokalipsa, Fallout New Vegas, Fallout 3, Seria Fallout
Wrzesień 01, 2014, 09:27:21 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pola silowe w bazie sierra  (Przeczytany 1489 razy)
kurzel131
St. kapral
*
Wiadomości: 44


« : Marzec 20, 2011, 15:18:52 »

Mam problem z wylaczeniem pol silowych na poziomie 2, na 1 sie wlamalem i zystalem btw 500 exp, a co do 2 to uzylem tego komputera o ktorym mowa w poradniku ale dalej byly pola silowe, co do podlogi to nie sprawdzalem, da sie to jakos obejsc czy musze uzyc karteczki??
Zapisane
Rezro
St. chorąży
*
Wiadomości: 2949


Why you people care so much where your souls are?


« Odpowiedz #1 : Marzec 20, 2011, 16:25:12 »

Od biedy zawsze można je wysadzać...
Zapisane
Veron
Gen. dywizji - Redaktor
*
Wiadomości: 1350


Gdy słucham, co mówisz, słyszę kim jesteś


WWW
« Odpowiedz #2 : Marzec 20, 2011, 16:42:06 »

Na poziomie drugim, użyj umiejętności naprawy na generatorach pola siłowego, żeby je wyłączyć. Zapisz stan gry przed tym, gdyż zbyt wiele niepowodzeń przy wyłączaniu pola zaktywuje alarm. Potrzebna oczywiście dość spora 'naprawa' Smiley
Zapisane

Projekt '13'

Polskie uniwersum postapokaliptyczne!
kurzel131
St. kapral
*
Wiadomości: 44


« Odpowiedz #3 : Marzec 21, 2011, 22:18:49 »

No to w kwestii naprawy musze odlaczyc vica bo ten dziadek zawsze sie ryje do naprawy a marcus umialby lepiej od niego pare rzeczy w tej dziedzinie. Aha a mam pytanie jaki mniej wiecej trza miec wspolczynnik naprawy, bo nad puapkami naprawa i otwieraniem zbytnio nie pracowalem, a meczylem sie tez z zamkiem za ktorymi sa schody, strzelam ze wioda na 4 pietro. W sumie czy jest alarm czy nie to zbytnio nie ma znaczenia, bo te boty z wiertlem i te pokoru skyneta mam na strzala:D. Gorzej by bylo jakby te dupne mechy na 2 pietrze sie obudzily, ale z tego co wyczytalem to walka bd o tyle latwa ze sa one nie aktywne;P.
Zapisane
Veron
Gen. dywizji - Redaktor
*
Wiadomości: 1350


Gdy słucham, co mówisz, słyszę kim jesteś


WWW
« Odpowiedz #4 : Marzec 21, 2011, 22:48:25 »

Myślę, że ponad 90%. I jeśli chcesz wyjść stamtąd z robotem, to jakieś 125% nauki.

Ja zwykle wracam tam na krótko przed Enklawą - dla doświadczenia.
Zapisane

Projekt '13'

Polskie uniwersum postapokaliptyczne!
kurzel131
St. kapral
*
Wiadomości: 44


« Odpowiedz #5 : Marzec 22, 2011, 19:06:39 »

Cytuj
::: Umiejętności :::                ::: Zabici :::
  Ręczna broń palna  088%        Mężczyźni ...... 067
  Broń ciężka .... 100%        Kobiety ........ 020
  Broń energetyczna  104%        Radskorpiony ... 028
  Walka wręcz .... 105%        Szczury ........ 070
  Broń biała ..... 090%        Roboty ......... 017
  Rzucanie ....... 070%        Psy ............ 038
  Pierwsza pomoc . 110%        Modliszki ...... 006
  Leczenie ....... 110%        Szpony śmierci . 002
  Skradanie się .. 055%        Rośliny ........ 007
  Otwieranie zamków  070%        Gekony ......... 040
  Kradzież ....... 100%        Olbrzymie mrówki  074
  Pułapki ........ 065%
  Nauki ścisłe ... 110%
  Naprawa ........ 064%
  Retoryka ....... 095%
  Handel ......... 075%
  Hazard ......... 070%
  Sztuka przetrwania  070%

Hmm czyli z naprawy lekko lipa:P najwyzej uzyje edytora i po opuszczeniu budynku przywroce dawne staty:P.
PS nie chcialo mi sie licznika zgonow usuwac.
PS2 od czego zalezy jaki "musk" damy robotowi?? zgaduje ze od nauki, jesli tak to na jakim poziomie musze miec nauke by mu dac cybernetyczny??
Zapisane
Veron
Gen. dywizji - Redaktor
*
Wiadomości: 1350


Gdy słucham, co mówisz, słyszę kim jesteś


WWW
« Odpowiedz #6 : Marzec 22, 2011, 20:17:20 »

Już napisałem Hyhyhy
Zapisane

Projekt '13'

Polskie uniwersum postapokaliptyczne!
kurzel131
St. kapral
*
Wiadomości: 44


« Odpowiedz #7 : Marzec 22, 2011, 23:32:45 »

Aha 125;p spodziewalem sie ze to sa wymogi dla uposledzonego mozgu:P
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

spam poison | strony internetowe design83

Kanał RSS Trzynastego Schronu Postapokalipsa PL na Twitterze Gry postapokaliptyczne Trzynasty Schron na Facebook Postapokalipsa bez ograniczeń! Radia Trzynastego Schronu na TubaFM Trzynasty Schron na YouTube Galeria Trzynastego Schronu na Picasie Trzynasty Schron na LastFM
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2011, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!