Autor Wątek: FOnline: 2077  (Przeczytany 8044 razy)

Pandemon

  • Gość
FOnline: 2077
« dnia: 24 Grudnia 2010, 19:37:56 »
O "FOnline: 2077" pierwsze info przeczytałem wczoraj, ale nie sądziłem, że to polska produkcja.
Kogo macie w teamie? Robicie to na SDK od Cveta, czy od zera?
I kiedy planowany start?  :zwr

@Pandemon: Tak, jestem devsem, ale nie na 2238 czy TLA, lecz na serwerze "2077" :)
To kilka pytań technicznych:
- kiedy OBT?
- macie pełny zestaw Devów?
- AmmoMod będzie mięc z tym coś wspólnego? :P
« Ostatnia zmiana: 25 Grudnia 2010, 16:34:46 wysłana przez Jim Cojones »

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: FOnline: 2077
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Grudnia 2010, 16:52:35 »
a ja nie słyszałem jeszcze nic, można prosić o jakieś większe info o produckji?
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

cubik2k

  • Sojusznicy 13S
  • *
  • Wiadomości: 42
    • Blog projektu Fonline 2077
Odp: FOnline: 2077
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Grudnia 2010, 20:13:50 »
Wszelkich informacji na temat serwera 2077 można zasięgnąć na tym niedawno powstałym blogu: http://fo2077.blogspot.com/

Można również zadawać pytania dotyczące produkcji na email: fonline2077@gmail.com

Po zebraniu pytań co jakiś czas na blogu będą przedstawiane odpowiedzi.

Taki sposób informowania i udzielania odpowiedzi na pytania przyjęliśmy z uwagi na oszczędność naszego czasu. Skupiamy się na pracy nad projektem i pytania zadawane na różnych forach mogą długo pozostawać bez odpowiedzi. Lepiej by były kierowane w jedno miejsce, czyli email.

Pozdrawiam :)
Fallout took three years to make. For the first six months, it was just me (Tim Cain). For the next six months, it was me, a scripter and an artist.

Polskie forum Fonline 2238, 2077 i innych: http://forum.newfmc.pl/index.php

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: FOnline: 2077
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Grudnia 2010, 00:56:23 »
jesli szukacie moderów to ja z chęcią:D
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

cubik2k

  • Sojusznicy 13S
  • *
  • Wiadomości: 42
    • Blog projektu Fonline 2077
Odp: FOnline: 2077
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Grudnia 2010, 20:06:25 »
W sprawie rekrutacji do 2077:

potrzebni są ZAJEBIŚCI mapperzy i goście od dialogów. ZAJEBIŚCI to znaczy posiadający zamiłowanie do tworzenia dobrych map, czy też posiadający umiejętność wczuwania się w rolę NPC-a, któremu napisaliby dialog. Część dialogów będzie zapożyczona z gier Fallout ale część napisana od zera lub co najmniej mocno zmodyfikowana na potrzeby gry typu mmorpg.

Jeśli ktoś jest chętny do pomocy, czy współpracy to wcześniej niech przedstawi próbkę swoich umiejętności w postaci dialogu czy screenów mapy. Wbrew pozorom nie muszą to być wielkie dzieła. Liczy się JAKOŚĆ. Niedługi dialog dla wymyślonej postaci czy też kilka screenów prezentujących mapkę (może to być nawet prosta mapka random encounter ale nie zerżnięta z Fallout2, ewentualnie może być dobrze zmodyfikowana).

Plagiaty jednak nie przejdą. Jak również przedstawiciele gatunku naczelnych wyróżniający się nagminnym: "pomógłbym ale jak się to robi... aaaa... ?" itp

Swoje dema wysyłajcie na emaila: fonline2077@gmail.com

Bezterminowo, pozdrawiam :)

I zapraszam do śledzenia info na naszym blogu: http://fo2077.blogspot.com
« Ostatnia zmiana: 29 Grudnia 2010, 20:09:17 wysłana przez cubik2k »
Fallout took three years to make. For the first six months, it was just me (Tim Cain). For the next six months, it was me, a scripter and an artist.

Polskie forum Fonline 2238, 2077 i innych: http://forum.newfmc.pl/index.php

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: FOnline: 2077
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Grudnia 2010, 20:49:21 »
będzie polska wersja językowa?
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego

Jim Cojones

  • Podporucznik - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 541
Odp: FOnline: 2077
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Grudnia 2010, 21:26:53 »
Tak.
Firepower mate! Separates the men from the boys.