Autor Wątek: Twój bohater.  (Przeczytany 6040 razy)

Szakal119

  • St. chorąży sztab.
  • *
  • Wiadomości: 392
Twój bohater.
« dnia: 15 Listopada 2010, 12:41:41 »
Opiszcie swoich kurierów według podanego wzorca :).

Opis: np. wściekły jednooki rewolwerowiec.
Imię: tu wpisujecie numer buta 8) .
Płeć: kobieta, mężczyzna, czy coś pomiędzy.
Wiek: czy jest młody, w średnim wieku, czy stary.
SPECIAL: podajcie swoje statystyki.
Cechy: czyli inaczej pisząc traity.
Perki: profity, które daliście swojej postaci.
Umiejętności główne: czyli te najważniejsze dla waszej postaci, które ją charakteryzują i które rozwijacie jako pierwsze. Minimum trzy, ale nie więcej jak cztery.

Opis: wygadany zabijaka.
Imię: John.
Płeć: mężczyzna.
Wiek: młody.
SPECIAL:
Siła: 6 - wystarczy, żeby móc używać wszystkich broni po za tymi najcięższymi, potem biorę wszczep oraz perka i mam 8, a to wystarczy, żeby móc używać Miotacza Plazmy.
Percepcja: 5 - ani za mało, ani za dużo, tak w sam raz, zawsze mogę kupić wszczep, żeby mieć 6.
Wytrzymałość: 5 - rozsądny kompromis moim zdaniem.
Charyzma: 4 - zupełnie pozbawiona znaczenia cecha.
Inteligencja: 8 - dużo punktów nauki zawsze się przyda, po za tym wysoka inteligencja udostępnia niekiedy nowe opcje dialogowe.
Zwinność: 6 - tyle wystarczy moim zdaniem, daje nam to 83 PA, prędkość ich regeneracji jest nie najgorsza, a prędkość wyciągania broni z "kabury" ma niewielkie znaczenie bo najczęściej jesteśmy przygotowani do walki.
Szczęście: 6, potem biorę wszczep i mam 7, a wtedy szansa na zwycięstwo w hazardzie jest już dość wysoka, a krytyki też zdarzają dość często.
Cechy:
Szybkostrzelność - strzelamy znacznie szybciej, więc szybciej rozwalimy wroga, a pogorszenie celności nie ma aż takiego znaczenia, bo mając umiejętność na 100 i tak będziemy trafiać.
Kamikadze - dodatkowe 10 PA zawsze się przyda, a -2 do PO, ma znaczenie jedynie we wczesnych etapach gry.
Perki:
Kobieciarz - 10% dodatkowych obrażeń przeciwko kobietom, oraz od czasu do czasu nowa opcja dialogowa,
Szybkie przeładowanie - znacznie szybciej przeładowujemy broń, co ma znaczenie podczas walki,
Erudycja - dwa dodatkowe punkty nauki na poziom,
Mocny grzbiet - dodatkowe 50 funtów do udźwigu zawsze się przyda,
Chirurg ze strzelbą - fajna sprawa jeśli mamy strzelbę w łapach, tylko chodzimy i rozwalamy łby,
Finezja - dodatkowe 5 punktów do szansy na krytyka, czy trzeba dodawać coś więcej?
Komandos - większa szansa na trafienie z karabinu w cel podczas korzystania z VATS-u,
Pośpiech kostuchy - jeśli zabijemy przeciwnika w VATS-ie to natychmiast przywróci nam to 20 PA,
Człowiek czynu (2)- dodatkowe punkty do zużytkowania w systemie VATS,  
Spazm plazmowy - o 10 % zmniejsza koszty użycia broni plazmowych w VATS-ie, czyli częściej możemy w nim strzelić z Miotacza Plamy  :D.
Umiejętności główne:
Broń palna - bo przez znaczą część gry korzystam z tego rodzaju broni,
Otwieranie zamków - bo nie raz i nie dwa, żeby dostać się do łupu trzeba otworzyć jakiś zamek,
Retoryka - bo znacznie ułatwia życie i często się przydaje.
Broń energetyczna - bo dezintegracja przeciwnika to to co tygryski lubią najbardziej  :D.

Gram w NV drugi raz i na razie mam 23 poziom więc resztę perków dopisze później  :).
« Ostatnia zmiana: 15 Listopada 2010, 12:43:33 wysłana przez Szakal119 »

Jagoda

  • St. plutonowy
  • *
  • Wiadomości: 55
Odp: Twój bohater.
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Grudnia 2011, 20:02:29 »
Witam.

Na gwiazdkę postanowiłam zakupić sobie na Steam F3NV, wraz z wszystkimi dodatkami, jakie dotychczas wyszły. Pościągałam kilka ciekawszych modyfikacji i właśnie co rozpoczęłam rozgrywkę.
Jeżeli chodzi o modyfikacje to wielkiego szału nie zrobiłam. Pobrałam tylko tekstury poprawiające grafik około 1GB, kilka mniejszych zmieniających ciała i temu podobnych.
Największy nacisk łam raczej na utrudnienie sobie rozgrywki  Arwen NV Realism Tweaks,  Project Nevada,  Primary Needs i kilka innych.

Nie wiem, jak stworzyć postać i tutaj zgłaszam się do was z prośbą o jakiś ciekawy zarys postaci.

Obecnie gram kobietą, bo jakby inaczej ;)

Siła: 6
Percepcja: 5
Wytrzymałość: 5
Charyzma: 1
Inteligencja: 10
Zwinność: 7
Szczęście: 6

Umiejętności:
Broń palna
Medycyna
Nauka

Jakie proponujecie wziąć perki?
 Pozdrawiam.

Nightmaster

  • Nocny strażnik
  • St. chorąży
  • *
  • Wiadomości: 541
  • Betonowa konserwa i ten od rila
Odp: Twój bohater.
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Grudnia 2011, 20:30:26 »
osobiście polecam Koło Fortuny i Dzika lojalność :)
Co Cię nie zabije to zabije Cię co innego