Autor Wątek: PostApo Rpg  (Przeczytany 7023 razy)

BC

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 13
PostApo Rpg
« dnia: 04 Października 2010, 18:02:07 »
Witajcie PostApo RPG to nowa gra mmorpg w świecie przedstawionym w nieśmiertelnym falloucie studia BIS. Projekt ten jest w 100% fanowski i tworzony jest w technologi ajax.
Projekt jest tworzony od jakiegoś czasu i jest już na takim poziomie że postanowiłem założyć tego bloga aby informować (na razie jeszcze przyszłych) użytkowników na temat jego tworzenia.
Akcja PostApo przenosi gracza do postapokaliptycznego świata gdzieś w stanach zjednoczonych.
Fani gry będą mogli odwiedzić stare lokacje znane z f1 oraz f2 jednak będzie też wiele nowości.

Więcej informacji na: http://flaker.pl/postapo

aktualnie szukam ludzi do pomocy przy tekstach, opisach itp

Squonk

  • Schronowy Inżynier
  • Gen. armii - Redaktor
  • *
  • Wiadomości: 8805
  • Wytyczając kierunek - Emanacja azymutem!
    • Trzynasty Schron
Odp: PostApo Rpg
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Października 2010, 22:35:27 »
Sieciówka znaczy? Czyli coś co będzie działać w sieci ;D

A zdajesz sobie sprawę, że w przypadku większej popularności tego projektu (daj Panie Boże) nie będziesz mógł z tego czerpać jakichś bezpośrednich korzyści, gdyż wszystkie prawa do nazwy i świata Fallouta należą do Bethesdy/Zeni Max? Nie wiem czy są oni i dziś tacy wrażliwi na tym punkcie jak kiedyś, ale prawa mają wykupione i robię z tego użytek.
Możemy dojść od sukcesu do upadku, od marzeń do urny z prochami. Możemy spaść z czerwonego blasku rakiet, do 'bracie, czy mógłbyś mnie poratować'.

BC

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 13
Odp: PostApo Rpg
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Października 2010, 22:52:08 »
Zdaje sobie z tego sprawę, gra jest bardziej projektem od graczy dla graczy wiec jeżeli już korzyści materialne na serwer będę czerpał tylko i wyłącznie z dotacji oraz reklam.

BC

  • Kapral
  • *
  • Wiadomości: 13
Odp: PostApo Rpg
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Października 2010, 11:53:11 »
Projekt gry cały czas się rozwija oto fragment wpisu z flakera

Cytuj
Dzisiejszy wpis będzie troszeczkę inny, mianowicie opowiem troche jak postapo wygląda okiem programisty, oraz omówię technologie w grze użyte.
Więc jak już każdy zdążył zauważyć czy to po screenach czy opisach na temat gry, aby rozpocząć rozgrywkę wystarczy tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa. Cała gra napisana jest przy użyciu technologi ajax tj php, mysql oraz js. Dodatkowo wspieram się c++ do pisania aplikacji użytkowych oraz postloadera niektórych podstron. Smaczkiem który spodoba się wszystkim graczom jest fakt iż gra nie przeładuje nigdy całej strony a tylko niektóre jej elemeny. Nigdy nie uświadczymy czegoś takiego jak ładowanie całej strony, jest to bardzie miłe przy tego rodzaju grach czyż nie? Cały silnik gry jest bardzo modółowy i np. każda lokacja, przedmiot czy przeciwnik może być oddzielnie przeprogramowany w potężnej bazie danych.

Dodatkowo cały czas poszukuje zdolnych pisarzy

Cytuj
Projektu posuwa się do przodu aktualnie poszukujemy kogoś kto zajął by się wymyślaniem lokacji, questów itp. Jeżeli chodzi o nasze wymagania to solidność w pracy oraz znajomość świata fallouta. Zgłoszenia można wysyłać na adres borocasso[at]gmail[kropa]pl lub tutaj na forum